Fröccsbuszt indított a Közösségi Bormarketing
Elstartolt a Fröccsbusz, melyet a Közösségi Bormarketing indított el a hazai borok népszerűsítésére.
A fröccsöt augusztus végéig népszerűsítő járatot Hajós András indította útjára Budapestről.
Egy T2-es Transzporterről osztanak majd helyi borokból készült fröccsöt a busz kétezer kilométeres útján, ami során több fesztiválon és rendezvényen is megfordulnak.
A Fröccsbusz első állomása június 3-án, Alsóörsön, a Balaton Átvezetésen lesz.
Az útvonal nyomon követhető a sorozat honlapján (www.egyjofroccs.hu), ahol további információkat és képes beszámolókat is találhatnak az érdeklődők – közli a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >