Fröccsbuszt indított a Közösségi Bormarketing
Elstartolt a Fröccsbusz, melyet a Közösségi Bormarketing indított el a hazai borok népszerűsítésére.
A fröccsöt augusztus végéig népszerűsítő járatot Hajós András indította útjára Budapestről.
Egy T2-es Transzporterről osztanak majd helyi borokból készült fröccsöt a busz kétezer kilométeres útján, ami során több fesztiválon és rendezvényen is megfordulnak.
A Fröccsbusz első állomása június 3-án, Alsóörsön, a Balaton Átvezetésen lesz.
Az útvonal nyomon követhető a sorozat honlapján (www.egyjofroccs.hu), ahol további információkat és képes beszámolókat is találhatnak az érdeklődők – közli a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >A világ 50 leginnovatívabb városa közé került Budapest
A Bloomberg Philanthropies 2025-ös Mayors Challenge versenyén Budapest bekerült a…
Tovább olvasom >