Fröccsbuszt indított a Közösségi Bormarketing
Elstartolt a Fröccsbusz, melyet a Közösségi Bormarketing indított el a hazai borok népszerűsítésére.
A fröccsöt augusztus végéig népszerűsítő járatot Hajós András indította útjára Budapestről.
Egy T2-es Transzporterről osztanak majd helyi borokból készült fröccsöt a busz kétezer kilométeres útján, ami során több fesztiválon és rendezvényen is megfordulnak.
A Fröccsbusz első állomása június 3-án, Alsóörsön, a Balaton Átvezetésen lesz.
Az útvonal nyomon követhető a sorozat honlapján (www.egyjofroccs.hu), ahol további információkat és képes beszámolókat is találhatnak az érdeklődők – közli a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >