Fröccsbuszt indított a Közösségi Bormarketing
Elstartolt a Fröccsbusz, melyet a Közösségi Bormarketing indított el a hazai borok népszerűsítésére.
A fröccsöt augusztus végéig népszerűsítő járatot Hajós András indította útjára Budapestről.
Egy T2-es Transzporterről osztanak majd helyi borokból készült fröccsöt a busz kétezer kilométeres útján, ami során több fesztiválon és rendezvényen is megfordulnak.
A Fröccsbusz első állomása június 3-án, Alsóörsön, a Balaton Átvezetésen lesz.
Az útvonal nyomon követhető a sorozat honlapján (www.egyjofroccs.hu), ahol további információkat és képes beszámolókat is találhatnak az érdeklődők – közli a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >