Friss készételekkel bővült a Tesco élelmiszer-kínálata
Fogyasztásra kész saláták, szendvicsek, wrapek és pizzák is szerepelnek a Tesco közép-európai piacon bevezetett új termékcsoportjában. A sajátmárkás kínálatban a cseh, lengyel, szlovák és magyar vásárlók hagyományos érlelésű magyar szalámit tartalmazó szendvicsek közül is választhatnak.
A Tesco beszállítóival közösen fejlesztette ki a júniusban bevezetett új termékcsaládját, amely hatféle bagettből, kétféle sütést igénylő fokhagymás kenyérből, valódi feketeerdei sonkát tartalmazó salátákból, hamburgerből és hatféle ízesítésű pizzából áll. A kínálatban szerepel még hatféle szendvics, melyek közül kettő – a szalámis-tojásos és a szalámis-sajtos – különlegessége a Magyarországon készülő, hagyományos érlelésű szalámi.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >