Friss készételekkel bővült a Tesco élelmiszer-kínálata
Fogyasztásra kész saláták, szendvicsek, wrapek és pizzák is szerepelnek a Tesco közép-európai piacon bevezetett új termékcsoportjában. A sajátmárkás kínálatban a cseh, lengyel, szlovák és magyar vásárlók hagyományos érlelésű magyar szalámit tartalmazó szendvicsek közül is választhatnak.
A Tesco beszállítóival közösen fejlesztette ki a júniusban bevezetett új termékcsaládját, amely hatféle bagettből, kétféle sütést igénylő fokhagymás kenyérből, valódi feketeerdei sonkát tartalmazó salátákból, hamburgerből és hatféle ízesítésű pizzából áll. A kínálatban szerepel még hatféle szendvics, melyek közül kettő – a szalámis-tojásos és a szalámis-sajtos – különlegessége a Magyarországon készülő, hagyományos érlelésű szalámi.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >