Friss készételekkel bővült a Tesco élelmiszer-kínálata
Fogyasztásra kész saláták, szendvicsek, wrapek és pizzák is szerepelnek a Tesco közép-európai piacon bevezetett új termékcsoportjában. A sajátmárkás kínálatban a cseh, lengyel, szlovák és magyar vásárlók hagyományos érlelésű magyar szalámit tartalmazó szendvicsek közül is választhatnak.
A Tesco beszállítóival közösen fejlesztette ki a júniusban bevezetett új termékcsaládját, amely hatféle bagettből, kétféle sütést igénylő fokhagymás kenyérből, valódi feketeerdei sonkát tartalmazó salátákból, hamburgerből és hatféle ízesítésű pizzából áll. A kínálatban szerepel még hatféle szendvics, melyek közül kettő – a szalámis-tojásos és a szalámis-sajtos – különlegessége a Magyarországon készülő, hagyományos érlelésű szalámi.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >