Friss húsok és fagyasztott hústermékek árát csökkenti az ALDI
Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss hús és 4 fagyasztott hústermék árát mérsékli. A húsmentes táplálkozást folytatók pedig olcsóbban juthatnak hozzá egyes fagyasztott zöldségekhez. A diszkontlánc emellett havonta tart Csütörtöki halakciót, ennek keretében kedvezménnyel kínál minden friss halterméket.
Az ALDI folyamatosan arra törekszik, hogy a lehető legkedvezőbb árakon kínálja termékeit, és amint azt a piaci folyamatok lehetővé teszik, csökkentse árait, ezzel is segítve a fogyasztókat. A vállalat fontos szerepet játszott az infláció letörésében, hiszen több mint egy éve elsők között mérsékelte számos élelmiszer – köztük a vaj, a trappista sajt, majd számos hűtött termék – árát. 2024. május elejétől a vállalat ismét segít a fogyasztóknak olcsóbban bevásárolni, és számos sertés- és szárnyastermék árát csökkenti. Az ALDI 2021 óta kizárólag magyar friss húst kínál szortimentjében, így ezek az állandó kínálatban szereplő hústermékek is csak hazai forrásból érkeznek.
A friss húsok mellett az ALDI a magyar vásárlók által keresett sertés- és csirkehúsból készült gyorsfagyasztott, félkész ételeket, illetve fagyasztott hústerméket is a korábbinál kedvezőbb áron kínálja, így a vevők mostantól még alacsonyabb áron vásárolhatják meg ezeket az árucikkeket.
Az áruházlánc természetesen azokra a vásárlókra is figyel, akik vegán vagy vegetáriánus étrendet folytatnak, számukra két közkedvelt gyorsfagyasztott zöldség árát mérsékelte:
Az ALDI 2024-től minden hónapban tart „Csütörtöki halakciót”, amely napon valamennyi friss halat kedvezménnyel értékesíti.
A diszkontlánc minden lehetőséget megragad a költségcsökkentésre, folyamatosan keresi az olcsóbb beszerzési forrásokat, újratárgyalja a meglévő beszállítói szerződéseit, hogy az elért előnyöket vásárlói számára árcsökkentés formájában adhassa tovább. A tartós árcsökkentések, a széles saját márkás termékkínálat és a hetente megújuló 110-140 terméket felölelő akciók mellett az áruházlánc számos egyéb lehetőséget kínál a spórolásra, legyen szó élelmiszerekről vagy non-food termékekről. A magyar háztartások kiadásainak csökkentéséhez kuponakcióival, rendszeres Szuper szombat akciójával és XXL ajánlataival is hozzájárul.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >