Friss felmérés a védjegyekről
A hazánk legismertebb eredetjelölő védjegyeit üzemeltető „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. szüreti mulatsággal egybekötött partnertalálkozó keretében mutatta be legfrissebb fogyasztói felmérésének eredményeit.
A társaság ügyvezetője, Kecskeméti Attila legfontosabbnak azt tartotta kiemelni, hogy a válaszadók jelentős része azért választja az itthon készült termékeket – amellett, hogy ezzel a hazai vállalkozásokat támogatja (80%) –, mert azokat biztonságosabbnak tartja, mint a bizonytalan eredetű importtermékeket (60%). Ugyanakkor csak kevesen ismerik fel az összefüggést (28%), hogy ezzel saját magukat is támogatják.
Sokan azért nem vesznek magyar termékeket – amellett, hogy drágának ítélik (35%) –, mert nehéz azokat felismerni (27%). A termékeken szereplő jól ismert védjegyek bizalmat keltenek a fogyasztók egy jelentős részében (39%) és arról adnak tájékoztatást, hogy a termék itthon készül (76%). A három logó – magyar, hazai és hazai feldolgozású – közötti tartalmi különbséget azonban a fogyasztók 99%-a nem ismeri.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >VOSZ: rendkívül ambiciózus a hároméves bérmegállapodás
Rendkívül ambiciózusnak értékelte a hároméves bérmegállapodást a Vállalkozók és Munkáltatók…
Tovább olvasom >