Friss felmérés a védjegyekről
A hazánk legismertebb eredetjelölő védjegyeit üzemeltető „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. szüreti mulatsággal egybekötött partnertalálkozó keretében mutatta be legfrissebb fogyasztói felmérésének eredményeit.
A társaság ügyvezetője, Kecskeméti Attila legfontosabbnak azt tartotta kiemelni, hogy a válaszadók jelentős része azért választja az itthon készült termékeket – amellett, hogy ezzel a hazai vállalkozásokat támogatja (80%) –, mert azokat biztonságosabbnak tartja, mint a bizonytalan eredetű importtermékeket (60%). Ugyanakkor csak kevesen ismerik fel az összefüggést (28%), hogy ezzel saját magukat is támogatják.
Sokan azért nem vesznek magyar termékeket – amellett, hogy drágának ítélik (35%) –, mert nehéz azokat felismerni (27%). A termékeken szereplő jól ismert védjegyek bizalmat keltenek a fogyasztók egy jelentős részében (39%) és arról adnak tájékoztatást, hogy a termék itthon készül (76%). A három logó – magyar, hazai és hazai feldolgozású – közötti tartalmi különbséget azonban a fogyasztók 99%-a nem ismeri.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >