Friss étkezési almájából készíti a Dér Juice-t a Bold Agro
Tovább bővíti gyümölcsültetvényeit a 100 százalékos, prémium almaleveket forgalmazó Bold Agro Kft., amely almáival is jelen van a hazai boltokban.
A derecskei agrárcég a gyümölcstermesztés és -feldolgozás mellett növénytermesztéssel és sertéstenyésztéssel foglalkozik, valamint éttermet is működtet, ahol a saját termékeit is kínálja.
Szabóné Karcza Veronika ágazatvezető elmondása szerint a Dér Juice márkanéven forgalmazott gyümölcsleveiknek a minőségi sajátossága az, hogy az alapanyag ugyanazokról az ültetvényekről származik, mint a boltokba kerülő étkezési alma. A Dér Juice ugyanakkor szüretelt, ezekkel megegyező beltartalmú gyümölcsből készül, csupán esztétikai különbség van közöttük. Az almalevük egyediségét a kiemelkedő minőségű alapanyag mellett az adja, hogy friss gyümölcsöt dolgoznak fel, közvetlenül a szüretelés után, így a rögtön a fáról a helyi feldolgozóüzemükbe kerülő almának más a szerkezete, aromája, íze, illata, mintha abból később, egy hosszabb utaztatás után készülne gyümölcslé.
A Dér Juice-szal jelenleg kiemelkedő színvonalú szállodákban, éttermekben, cukrászdákban találkozhatnak a vendégek, és emellett családi kiszerelésben lokálisan is kapható. A Bold Agro meg akarja tartani a márkáját prémium terméknek, de a jelenlegi 500 ezer–egymillió literes mennyiséget 3 millióra szeretné növelni. Ehhez a feldolgozókapacitás a 2018-ban elkészült új üzemükben megvan, és jelenleg 120 hektáros almaültevényük bővítésének sincs akadálya. Az idén például 16 hektárral növelik a területet, és az egész ültetvény szuperintenzívvé válik a fejlesztések nyomán. A Bold Agro emellett 80 hektáron meggyet is termeszt, amelyet hazai feldolgozóknak értékesít.
Szabóné Karcza Veronika szerint fontos számukra, hogy a fogyasztóik tudják, hazai családi vállalkozásként, saját ültevényeiken termett és feldogozott gyümölcsből készítik a Dér Juice prémium almalevüket. Ebben segíti őket a Magyar Termék védjegy. A hazai termelés és termékek bemutatását szolgálja az idén kialakítandó agrár élményközpont is, amely betekintést ad a gyümölcstermesztés, -feldolgozás és ételkészítés folyamataiba. //
Kapcsolódó cikkeink
Dráguló gyümölcslevek: Narancs és alma a középpontban
Az elmúlt hónapokban jelentős áremelkedés tapasztalható mind a narancs-, mind…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >