Friss étkezési almájából készíti a Dér Juice-t a Bold Agro
Tovább bővíti gyümölcsültetvényeit a 100 százalékos, prémium almaleveket forgalmazó Bold Agro Kft., amely almáival is jelen van a hazai boltokban.
A derecskei agrárcég a gyümölcstermesztés és -feldolgozás mellett növénytermesztéssel és sertéstenyésztéssel foglalkozik, valamint éttermet is működtet, ahol a saját termékeit is kínálja.
Szabóné Karcza Veronika ágazatvezető elmondása szerint a Dér Juice márkanéven forgalmazott gyümölcsleveiknek a minőségi sajátossága az, hogy az alapanyag ugyanazokról az ültetvényekről származik, mint a boltokba kerülő étkezési alma. A Dér Juice ugyanakkor szüretelt, ezekkel megegyező beltartalmú gyümölcsből készül, csupán esztétikai különbség van közöttük. Az almalevük egyediségét a kiemelkedő minőségű alapanyag mellett az adja, hogy friss gyümölcsöt dolgoznak fel, közvetlenül a szüretelés után, így a rögtön a fáról a helyi feldolgozóüzemükbe kerülő almának más a szerkezete, aromája, íze, illata, mintha abból később, egy hosszabb utaztatás után készülne gyümölcslé.
A Dér Juice-szal jelenleg kiemelkedő színvonalú szállodákban, éttermekben, cukrászdákban találkozhatnak a vendégek, és emellett családi kiszerelésben lokálisan is kapható. A Bold Agro meg akarja tartani a márkáját prémium terméknek, de a jelenlegi 500 ezer–egymillió literes mennyiséget 3 millióra szeretné növelni. Ehhez a feldolgozókapacitás a 2018-ban elkészült új üzemükben megvan, és jelenleg 120 hektáros almaültevényük bővítésének sincs akadálya. Az idén például 16 hektárral növelik a területet, és az egész ültetvény szuperintenzívvé válik a fejlesztések nyomán. A Bold Agro emellett 80 hektáron meggyet is termeszt, amelyet hazai feldolgozóknak értékesít.
Szabóné Karcza Veronika szerint fontos számukra, hogy a fogyasztóik tudják, hazai családi vállalkozásként, saját ültevényeiken termett és feldogozott gyümölcsből készítik a Dér Juice prémium almalevüket. Ebben segíti őket a Magyar Termék védjegy. A hazai termelés és termékek bemutatását szolgálja az idén kialakítandó agrár élményközpont is, amely betekintést ad a gyümölcstermesztés, -feldolgozás és ételkészítés folyamataiba. //
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >Kettős arcot mutat a kiskereskedelmi ingatlanpiac – stabil főváros, csökkenő üzletszám vidéken
Miközben a budapesti elsődleges bevásárlóközpontok szinte teljes kihasználtsággal működnek, országos…
Tovább olvasom >