Friss étkezési almájából készíti a Dér Juice-t a Bold Agro
Tovább bővíti gyümölcsültetvényeit a 100 százalékos, prémium almaleveket forgalmazó Bold Agro Kft., amely almáival is jelen van a hazai boltokban.
A derecskei agrárcég a gyümölcstermesztés és -feldolgozás mellett növénytermesztéssel és sertéstenyésztéssel foglalkozik, valamint éttermet is működtet, ahol a saját termékeit is kínálja.
Szabóné Karcza Veronika ágazatvezető elmondása szerint a Dér Juice márkanéven forgalmazott gyümölcsleveiknek a minőségi sajátossága az, hogy az alapanyag ugyanazokról az ültetvényekről származik, mint a boltokba kerülő étkezési alma. A Dér Juice ugyanakkor szüretelt, ezekkel megegyező beltartalmú gyümölcsből készül, csupán esztétikai különbség van közöttük. Az almalevük egyediségét a kiemelkedő minőségű alapanyag mellett az adja, hogy friss gyümölcsöt dolgoznak fel, közvetlenül a szüretelés után, így a rögtön a fáról a helyi feldolgozóüzemükbe kerülő almának más a szerkezete, aromája, íze, illata, mintha abból később, egy hosszabb utaztatás után készülne gyümölcslé.
A Dér Juice-szal jelenleg kiemelkedő színvonalú szállodákban, éttermekben, cukrászdákban találkozhatnak a vendégek, és emellett családi kiszerelésben lokálisan is kapható. A Bold Agro meg akarja tartani a márkáját prémium terméknek, de a jelenlegi 500 ezer–egymillió literes mennyiséget 3 millióra szeretné növelni. Ehhez a feldolgozókapacitás a 2018-ban elkészült új üzemükben megvan, és jelenleg 120 hektáros almaültevényük bővítésének sincs akadálya. Az idén például 16 hektárral növelik a területet, és az egész ültetvény szuperintenzívvé válik a fejlesztések nyomán. A Bold Agro emellett 80 hektáron meggyet is termeszt, amelyet hazai feldolgozóknak értékesít.
Szabóné Karcza Veronika szerint fontos számukra, hogy a fogyasztóik tudják, hazai családi vállalkozásként, saját ültevényeiken termett és feldogozott gyümölcsből készítik a Dér Juice prémium almalevüket. Ebben segíti őket a Magyar Termék védjegy. A hazai termelés és termékek bemutatását szolgálja az idén kialakítandó agrár élményközpont is, amely betekintést ad a gyümölcstermesztés, -feldolgozás és ételkészítés folyamataiba. //
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Ausztriában 3,0 százalékra mérséklődött az infláció májusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >