Friss élelmiszer árusításába kezdett a TikTok az Egyesült Királyságban
A TikTok-felhasználók immár friss élelmiszert is vásárolhatnak az Egyesült Királyságban a keresett márkák TikTok Shop oldalán. A közösségi médiaplatform ugyanis különböző márkákkal – így a Pasta Evangelists, The Veg Boksz Company és a The Fish Society – lépett együttműködésre.
A TikTok szerint az élelmiszerekre vonatkozó tartalom az applikációban több mint 26 milliárd megtekintést kapott. A platformon árusító márkák pedig a kreárokkal együttműködve kínálhatnak exkluzív diszkontokat.
A kereskedők a megrendelések kiszállítását is intézik.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti csomagolásán a NaviLens technológiát a Strongbow
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új „Skills” receptdobozokkal fejleszti a britek főzőtudását a HelloFresh
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 200 munkahelyet szüntetett meg a Nespresso az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >