Friss élelmiszer árusításába kezdett a TikTok az Egyesült Királyságban
A TikTok-felhasználók immár friss élelmiszert is vásárolhatnak az Egyesült Királyságban a keresett márkák TikTok Shop oldalán. A közösségi médiaplatform ugyanis különböző márkákkal – így a Pasta Evangelists, The Veg Boksz Company és a The Fish Society – lépett együttműködésre.
A TikTok szerint az élelmiszerekre vonatkozó tartalom az applikációban több mint 26 milliárd megtekintést kapott. A platformon árusító márkák pedig a kreárokkal együttműködve kínálhatnak exkluzív diszkontokat.
A kereskedők a megrendelések kiszállítását is intézik.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >