Friss áru a drogériákban, százforintos boltokban
A recesszió hatására és a kényelmi szempontok, közelség jelentőségének emelkedésével világszerte egyre népszerűbbek a kisebb alapterületű üzletek. A vásárlási gyakoriság növelése érdekében közülük egyre többen emelik be választékukba a friss termékeket.
A hagyományosan elektronikai cikkeket, játékokat, bútort forgalmazó amerikai Target például már 25 arizonai üzletében teszteli az élelmiszerrészleg beindítását, és hamarosan az egész USA-ban kiterjeszti a koncepciót, amelytől 6 százalékos növekedést remél. A CVS amerikai drogérialánc is megduplázta élelmiszer-kínálatát, amelyben a méz és a levespor ugyanúgy helyet kap, mint az azonnal fogyasztható szendvics, saláta vagy gyümölcs. A magyar 100 forintos boltokhoz hasonló „99 Cents Only” hálózatban is egyre több, már a választék 15 százalékát kitevő étel-ital szerepel a rendkívül olcsó ajánlatok között.
Az élelmiszer-kereskedők válaszlépése, hogy növelik kozmetikai, ruházati és gyógyszerkínálatukat, kiterjesztik szolgáltatásaik körét például banki ajánlatokkal, vagy éppen benzinkutat nyitnak a parkolóban, ahol a bolti élelmiszer-vásárlás esetén kedvezményes tankolást biztosítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a magyar kkv-k körében – megjelent a VOSZ Barométer 2025 harmadik negyedéves jelentése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >