Friss áru a drogériákban, százforintos boltokban
A recesszió hatására és a kényelmi szempontok, közelség jelentőségének emelkedésével világszerte egyre népszerűbbek a kisebb alapterületű üzletek. A vásárlási gyakoriság növelése érdekében közülük egyre többen emelik be választékukba a friss termékeket.
A hagyományosan elektronikai cikkeket, játékokat, bútort forgalmazó amerikai Target például már 25 arizonai üzletében teszteli az élelmiszerrészleg beindítását, és hamarosan az egész USA-ban kiterjeszti a koncepciót, amelytől 6 százalékos növekedést remél. A CVS amerikai drogérialánc is megduplázta élelmiszer-kínálatát, amelyben a méz és a levespor ugyanúgy helyet kap, mint az azonnal fogyasztható szendvics, saláta vagy gyümölcs. A magyar 100 forintos boltokhoz hasonló „99 Cents Only” hálózatban is egyre több, már a választék 15 százalékát kitevő étel-ital szerepel a rendkívül olcsó ajánlatok között.
Az élelmiszer-kereskedők válaszlépése, hogy növelik kozmetikai, ruházati és gyógyszerkínálatukat, kiterjesztik szolgáltatásaik körét például banki ajánlatokkal, vagy éppen benzinkutat nyitnak a parkolóban, ahol a bolti élelmiszer-vásárlás esetén kedvezményes tankolást biztosítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >