Friss áru a drogériákban, százforintos boltokban
A recesszió hatására és a kényelmi szempontok, közelség jelentőségének emelkedésével világszerte egyre népszerűbbek a kisebb alapterületű üzletek. A vásárlási gyakoriság növelése érdekében közülük egyre többen emelik be választékukba a friss termékeket.
A hagyományosan elektronikai cikkeket, játékokat, bútort forgalmazó amerikai Target például már 25 arizonai üzletében teszteli az élelmiszerrészleg beindítását, és hamarosan az egész USA-ban kiterjeszti a koncepciót, amelytől 6 százalékos növekedést remél. A CVS amerikai drogérialánc is megduplázta élelmiszer-kínálatát, amelyben a méz és a levespor ugyanúgy helyet kap, mint az azonnal fogyasztható szendvics, saláta vagy gyümölcs. A magyar 100 forintos boltokhoz hasonló „99 Cents Only” hálózatban is egyre több, már a választék 15 százalékát kitevő étel-ital szerepel a rendkívül olcsó ajánlatok között.
Az élelmiszer-kereskedők válaszlépése, hogy növelik kozmetikai, ruházati és gyógyszerkínálatukat, kiterjesztik szolgáltatásaik körét például banki ajánlatokkal, vagy éppen benzinkutat nyitnak a parkolóban, ahol a bolti élelmiszer-vásárlás esetén kedvezményes tankolást biztosítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >