Frisbo: „A magyar e-kereskedelmi cégeknek többet kellene exportálniuk!”
A magyar e-kereskedelmi cégek elveszítik versenyelőnyüket, ha nem kezdenek el exportálni Európába – állítja a 16 országot kiszolgáló Frisbo nemzetközi fulfillment cég. A társaság szerint a hazai cégek trónkövetelői már a kapuk előtt állnak.

Bogdan Colceriu, a Frisbo nemzetközi e-logisztikai cég vezérigazgatója
A magyar e-kereskedelmi piac 2020-ban 46%-os növekedést tapasztalt, az iparág éves bevétele elérte az 1,7 milliárd eurót. Az e-kereskedelem várhatóan tovább növekszik, az előrejelzések szerint évi 12%-os növekedési ütemmel. A vásárlók egyre inkább az online vásárlást részesítik majd előnyben, részben azért, mert a középkorúak és az idősebbek a járvány során rájöttek, hogy az online vásárlás kényelmesebb és biztonságosabb, másrészt a teljesen digitális Z generáció egyre nagyobb része jelentős vásárlóerőre tesz szert az elkövetkező években.
– Bár az e-kereskedelmi bevételek fellendülése érthető módon további optimizmusra ad okot, a magyar vállalatoknak tisztában kell lenniük azzal, hogy a szomszédos országokból sok potens kereskedő érdeklődéssel tekint Magyarországra. A lengyel, cseh, szlovák és román cégek szívesen értékesítenek a magyar közönségnek, az e-kereskedelmi import aránya növekszik – mondja Bogdan Colceriu, a Frisbo nemzetközi e-logisztikai cég vezérigazgatója.
A nemzetközi e-kereskedelemben több mint 10 éves tapasztalattal rendelkező Bogdan Colceriu szerint az átlagfogyasztót nem érdekli, hogy helyi webshopból vásárol-e, vagy sem, amíg időben megkapja a terméket. Magyarország 15 legnagyobb e-kereskedője közül csak kettő magyar tulajdonú cég, de sokkal több nemzetközi szereplő áll készen arra, hogy belépjen a magyar piacra.
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlói élmény az új versenyelőny az e-kereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Belép Portugáliába és Spanyolországban szépségápolással bővít a Zalando
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öthetes akciósorozattal támad a kínai e-kereskedelem – a Szinglinapból globális vásárlási maraton lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Duplájára nő ősszel a vadhúsforgalom a Kifli.hu-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kedvezményekkel, nyereményutakkal és online illatteszttel indul az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mi az optimális fehérje-zsír-szénhidrát bevitel?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

