A FrieslandCampina megvette kínai leányvállalatát
A holland tejtermelő cég, a FrieslandCampina bejelentette, hogy 100 százalékos részesedést szerez kínai leányvállalatában, a Friesland Huishan Dairyben (FHD). A 2015 áprilisában létrehozott közös vállalatban ezzel a lépéssel most már minden részvényt megszerzett a holland cég. A tranzakció pénzügyi feltételei nem kerültek nyilvánosságra.
Az FHD a holland Lady márkanév alatt gyártja és értékesíti a helyi eredetű csecsemőtápszer-formulát Kínában. A Shenyang közelében, Liaoning tartományban található üzemben tea- és kávékrémeket gyártanak más FrieslandCampina cégek számára. Tavaly szeptemberben a holland vállalat bejelentette, hogy a cégcsoport bevétele 10,7% -kal, 6,1 milliárd euróra emelkedett az év első felében.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >1,25 milliárd dollárért veszi meg az Uber a foodpanda Taiwant
1,25 milliárd dolláros megállapodást kötött az Uber a Delivery Hero…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >