A FrieslandCampina megvette kínai leányvállalatát
A holland tejtermelő cég, a FrieslandCampina bejelentette, hogy 100 százalékos részesedést szerez kínai leányvállalatában, a Friesland Huishan Dairyben (FHD). A 2015 áprilisában létrehozott közös vállalatban ezzel a lépéssel most már minden részvényt megszerzett a holland cég. A tranzakció pénzügyi feltételei nem kerültek nyilvánosságra.
Az FHD a holland Lady márkanév alatt gyártja és értékesíti a helyi eredetű csecsemőtápszer-formulát Kínában. A Shenyang közelében, Liaoning tartományban található üzemben tea- és kávékrémeket gyártanak más FrieslandCampina cégek számára. Tavaly szeptemberben a holland vállalat bejelentette, hogy a cégcsoport bevétele 10,7% -kal, 6,1 milliárd euróra emelkedett az év első felében.
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes italmárkát vásárolt a Diageo az Egyesült Államokban
Bejelentette a Diageo, hogy megvásárolta az alkoholmentes Ritual Zero Proof…
Tovább olvasom >Új kihívások várnak a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózatára
A 7-Eleven, a világ legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózata, több mint 84…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >