A FrieslandCampina megvette kínai leányvállalatát
A holland tejtermelő cég, a FrieslandCampina bejelentette, hogy 100 százalékos részesedést szerez kínai leányvállalatában, a Friesland Huishan Dairyben (FHD). A 2015 áprilisában létrehozott közös vállalatban ezzel a lépéssel most már minden részvényt megszerzett a holland cég. A tranzakció pénzügyi feltételei nem kerültek nyilvánosságra.
Az FHD a holland Lady márkanév alatt gyártja és értékesíti a helyi eredetű csecsemőtápszer-formulát Kínában. A Shenyang közelében, Liaoning tartományban található üzemben tea- és kávékrémeket gyártanak más FrieslandCampina cégek számára. Tavaly szeptemberben a holland vállalat bejelentette, hogy a cégcsoport bevétele 10,7% -kal, 6,1 milliárd euróra emelkedett az év első felében.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >