“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként a BioTechUSA több évtizedes tapasztalatával konkrét javaslatokkal segít, hogy hogyan vágjunk bele az új évbe úgy, hogy elérjük az igazi csúcsformánkat. A vállalat januári, “Franco sportos. Legyél te is frankó!” elnevezésű integrált nemzetközi kampányának tanácsait megfogadva ugyanis – bárhol is tartunk most, legyen az karácsony utáni visszatérés vagy éppen teljes újrakezdés – bárki kihozhatja magából a maximumot az életmódváltás területén.
A BioTechUSA 25 éves szakmai tapasztalatával és a közel 2000 termékből álló portfóliójával egyéni céloktól függetlenül megfelelő választás lehet mindenki számára, legyen szó izomépítésről, alakformálásról vagy aktív életmódról. Szakértőik hasznos tanácsaival kiegészülve – megtartva a fokozatosság elvét, kiemelt figyelmet fordítva a megfelelő étrendkiegészítők használatára – elkerülhetőek a sérülések és sikerrel járhatunk céljaink mielőbbi elérésében.
A január legtöbbeknek az újévi fogadalmakról szól, ezek között is kiemelt helyen szerepel az egészségesebb életmódra és a sportolásra való áttérés vagy visszatérés. Ennek jegyében döntött úgy a BioTechUSA, hogy “Franco sportos. Legyél te is frankó!” elnevezésű integrált nemzetközi kampánnyal indítja 2025-öt, hiszen bármit is jelentsen a sportosság, bármi is legyen a cél, a BioTechUSA mellettünk áll.
Teljeskörű, 360 fokos kampány
A teljes januári hónapot felölelő aktivitássorozat óriásplakátokon Magyarországon és Szlovákiában látható, valamint közösségi média felületeiken, üzleteikben, e-commerce-ben a kereskedelmi szempontból kulcsfontosságú célországaikban – mint Németország, Ausztria, Spanyolország, Franciaország – is megjelenik. A kampányt itthon organikus PR megjelenésekben, vállalati kommunikációban, a 24.hu-val együttműködve videós anyagban, illetve a kampányban részt vevő márkanagykövetek – Lékai-Kiss Ramóna színésznő, műsorvezető, Oczella Eszter IFBB BIKINI Pro versenyző és Kiss Jenő IFBB Pro, 2x Mr. Univerzum testépítő legenda – platformjain is látható lesz. Ők többek között saját, sportosság felé vezető útjuk megosztásával is motiválnak az Allee bevásárlóközpontban található BioTechUSA flagship store-ba szervezett, a sajtó és a vásárlók számára nyitott kerekasztal beszélgetésen.
Tippek, trükkök és termékcsomagok a cél elérése érdekében
A januári kampánnyal a vállalat célja kettős: segítséget adni mindazoknak, akik sportosan, fitten, az életmódváltásukat szem előtt tartva indítanám az új évet, de támogatni azokat is, akik a már eddig elért eredményeiket még magasabb szintre emelnék. Ezen célokhoz segíthetnek hozzá magasan képzett szakértőik, illetve a szaküzletekben dolgozó kollégáik, akik edzéssel és táplálkozással kapcsolatos tippekkel is a fogyasztók mellett állnak. Ezentúl átlag- és ismert emberek történeteivel inspirálnak, hogy az egyéni célokat ne csak elérjük, hanem hosszú távon fenn is tartsuk.
A kampány során öt pontban határozták meg, mire van szükség ahhoz, hogy sportosak legyünk. Ez nem más mint: legalább napi 30 perc mozgás, minőségi alvás, elegendő mennyiségű folyadékbevitel, kiegyensúlyozott táplálkozás és jó minőségű táplálékkiegészítők fogyasztása. Ezt egészíti ki az 5-5 db termékből álló, a webshopon elérhető csomagajánlatuk is, amelyet a kezdők és újrakezdők – akiknek a céljuk leginkább a fogyás és a formálódás -, valamint a haladók – akik pedig inkább az izomépítésre fókuszálnak – számára állítottak össze. További segítség az életmódváltásban az online elérhető Lifestyle programjuk, mely segítségével még pontosabban tudjuk megtenni az első lépéseket céljaink eléréséhez.
A programot kipróbálók csatlakozhatnak a BetterMe nevet viselő, zárt Facebook csoporthoz is, ahol a szakértő munkatársak még célirányosabban tudnak támogatást nyújtani. A csoport tagjai továbbá élő online edzésekhez, dietetikus által nyújtott tanácsokhoz és egészséges ételektippekhez is hozzáférhetnek.
De kicsoda Franco?
A BioTechUSA a “Franco sportos. Légy te is frankó!” szlogent választotta a kampány elsőszámú üzenetének. De vajon ki lehet Franco? Miért ez a szójáték? Franco nem egy fiktív, kitalált személy, hanem a márka egyik legnagyobb elérésű, argentin származású influenszere, Franco Treachi. Az ő életútja, motivációi, filozófiája és a mozgással való kapcsolata tökéletes összhangban van azzal, amit a kampányunk képvisel – a neve pedig csak hab a tortán.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024. évi: 11 ezerrel kevesebb cég: a 2024-es cégtrendek számokban
A működő társas vállalkozások száma 11 ezerrel csökkent 2024 végére.…
Tovább olvasom >Jobb lesz az anyagi helyzetünk 2025-ben? Kutatás készült arról, mit gondolnak a magyarok
Vegyes várakozásokkal tekint a hazai lakosság az idei pénzügyi helyzetére.…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a kávé ára
2024 decemberének elején a nemzetközi piacon rekordszintre emelkedett a kávé…
Tovább olvasom >