Franciaországban is elindult a Kaufland piactere

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 18. 09:10

A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve immár a hatodik országba. Az új platformon a vásárlók több mint 6400 kategóriában kínált 3 millió termékből válogathatnak.

A Schwarz Csoport tagja 2022-ben indította el piacterét Ausztriában, idén áprilisban pedig két további országban – Olaszországban és Franciaországban – való piacra lépését jelentette be. A platform elsőként most Franciaországban indult el, az olaszországi indulás a nyár vége felé várható.

A Kaufland piactéren a francia kereskedőknek lehetősége nyílik akár helyben, akár az ország határain túl értékesíteni. Az eladók mostantól Németországban, Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban és Ausztriában mintegy 81 millió online vásárlót érhetnek el.

A Kaufland a nemzetközi értékesítést olyan szolgáltatásokkal igyekszik megkönnyíteni, mint a termékinformációk és a jogi szövegek fordítása, illetve a kereskedőknek nyújtott személyes támogatás.

Eddig 2800 francia online eladó csatlakozott a platformhoz, amelyen keresztül a cég várakozása szerint Franciaországban közel 37 millió, Olaszországban pedig 22 millió potenciális vásárlónak kínálhatják termékeiket. Ezzel az online piactéren összesen elérhető vásárlók száma megközelítheti a 140 milliót.

Gerald Schönbucher, a Kaufland e-kereskedelmi igazgatója szerint mind az országban, mint pedig egész Európa-szerte nagy az érdeklődés, amit jól mutat, hogy a kontinensen immár 13000 kereskedő kínálja portékáit az oldalon. A Kaufland szeretné, ha Franciaországban is olyan széles termékkínálat állna a vásárlók rendelkezésére, mint Németországban, ahol már 45 millió termék hozzáférhető a platformon. Emellett távlati cél, hogy a Kaufland a francia eladók számára a vezető európai kereskedelmi platformmá váljon úgy a hazai vásárlók, mint a nemzetközi fogyasztók kényelmes és eredményes kiszolgálását illetően.

Kapcsolódó cikkeink