Franciaországban és Olaszországban is elindult a Kaufland online piactere
A német Kaufland e-kereskedelmi óriás augusztusban Franciaországban, szeptember 2-án pedig Olaszországban is elindította online piacterét, és ezzel immár hét országban van jelen a magát a globális e-kereskedelmi óriások európai alternatívájaként pozicionáló platform.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A piactérhez induláskor 2800 francia eladó csatlakozott, mely szám újabb 3000-rel nőtt az olaszországi kezdéskor, így összesen már több mint 13 000 kereskedő aktív a platformon, és kínál a vásárlóknak több mint 6400 kategóriában mintegy 5 millió terméket megvásárlásra.
A felületen kereskedők nemcsak belföldön, de a határokon átnyúló értékesítést egyszerűsítő all-in-one megoldásnak, a Kaufland Global Marketplace-nek köszönhetően nemzetközi szinten is értékesíthetnek akár 140 millió vásárlót elérve.
A Kaufland olyan szolgáltatásokkal igyekszik megkönnyíteni a nemzetközi értékesítést, mint a termékinformációk és a jogi szövegek fordítása, illetve a kereskedőknek nyújtott személyes támogatás.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Svédasztal az iskolákban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyermelyi Süteményliszt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >