Franciaországban és Olaszországban is elindult a Kaufland online piactere
A német Kaufland e-kereskedelmi óriás augusztusban Franciaországban, szeptember 2-án pedig Olaszországban is elindította online piacterét, és ezzel immár hét országban van jelen a magát a globális e-kereskedelmi óriások európai alternatívájaként pozicionáló platform.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A piactérhez induláskor 2800 francia eladó csatlakozott, mely szám újabb 3000-rel nőtt az olaszországi kezdéskor, így összesen már több mint 13 000 kereskedő aktív a platformon, és kínál a vásárlóknak több mint 6400 kategóriában mintegy 5 millió terméket megvásárlásra.
A felületen kereskedők nemcsak belföldön, de a határokon átnyúló értékesítést egyszerűsítő all-in-one megoldásnak, a Kaufland Global Marketplace-nek köszönhetően nemzetközi szinten is értékesíthetnek akár 140 millió vásárlót elérve.
A Kaufland olyan szolgáltatásokkal igyekszik megkönnyíteni a nemzetközi értékesítést, mint a termékinformációk és a jogi szövegek fordítása, illetve a kereskedőknek nyújtott személyes támogatás.
Kapcsolódó cikkeink
Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szép jövő előtt a növényi alapú élelmiszerek piaca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fröccsenésmentes piszoár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
26 százalékkal többet szánnak a magyarok idén a karácsonyra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ősz ízei Koreából és a fermentáció művészete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

