Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 04. 14. 09:24

A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban is elérhető lesz – jelentette be a vállalat.

A bővítéssel az elért potenciális online vásárlók száma 81 millióról 140 millióra nő, ami fontos lépés a kereskedő azon célkitűzése felé, hogy Európa legnagyobb online platformjává váljon – írja a Lebensmittelpraxis.

A terjeszkedés alapját a Kaufland saját fejlesztésű „Kaufland Global Marketplace” nevű all-in-one megoldása adja, amely lehetővé teszi, hogy a kereskedők egyetlen regisztrációval több ország piacterén is árusíthassanak. A rendszer automatikusan fordítja a termékadatokat, teszi lehetővé a helyi pénznemben történő fizetést és biztosítja az ügyfélszolgálatot.

A Kaufland piactér 2024-ben 7,85%-os bruttó áruforgalom-növekedést (GMV) ért el, legsikeresebb kategóriái az elektronika és számítástechnika (24%), valamint a kert és barkács szegmens (20%) voltak. A legkelendőbb termékek közé tartoznak a mobiltelefonok, tévék, tabletek, robotporszívók és boxspring ágyak.

A Kaufland online piactere jelenleg Németországban, Csehországban, Szlovákiában, Ausztriában és Lengyelországban működik.

A több mint 6400 kategóriában mintegy 45 millió terméket tartalmazó választékot kínáló németországi oldalt havonta akár 32 millió látogató is felkeresi. Ausztriában, bár a vállalatnak fizikális üzetei nincsenek, a piactérre havonta közel egymillió vásárló látogat el.

Kapcsolódó cikkeink