Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban is elérhető lesz – jelentette be a vállalat.
A bővítéssel az elért potenciális online vásárlók száma 81 millióról 140 millióra nő, ami fontos lépés a kereskedő azon célkitűzése felé, hogy Európa legnagyobb online platformjává váljon – írja a Lebensmittelpraxis.
A terjeszkedés alapját a Kaufland saját fejlesztésű „Kaufland Global Marketplace” nevű all-in-one megoldása adja, amely lehetővé teszi, hogy a kereskedők egyetlen regisztrációval több ország piacterén is árusíthassanak. A rendszer automatikusan fordítja a termékadatokat, teszi lehetővé a helyi pénznemben történő fizetést és biztosítja az ügyfélszolgálatot.
A Kaufland piactér 2024-ben 7,85%-os bruttó áruforgalom-növekedést (GMV) ért el, legsikeresebb kategóriái az elektronika és számítástechnika (24%), valamint a kert és barkács szegmens (20%) voltak. A legkelendőbb termékek közé tartoznak a mobiltelefonok, tévék, tabletek, robotporszívók és boxspring ágyak.
A Kaufland online piactere jelenleg Németországban, Csehországban, Szlovákiában, Ausztriában és Lengyelországban működik.
A több mint 6400 kategóriában mintegy 45 millió terméket tartalmazó választékot kínáló németországi oldalt havonta akár 32 millió látogató is felkeresi. Ausztriában, bár a vállalatnak fizikális üzetei nincsenek, a piactérre havonta közel egymillió vásárló látogat el.
Kapcsolódó cikkeink
Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Egy év múlva nem lehet büntetlenül bérkülönbség a női és a férfi munkavállalók között
Jövő júniusban lép hatályba a bérek átláthatóságáról szóló uniós irányelv,…
Tovább olvasom >A kaktusz világa
Prémiumizáció, kereslet a minőségi italok iránt, fejlődő koktélkultúra, élményt kereső…
Tovább olvasom >