Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban is elérhető lesz – jelentette be a vállalat.
A bővítéssel az elért potenciális online vásárlók száma 81 millióról 140 millióra nő, ami fontos lépés a kereskedő azon célkitűzése felé, hogy Európa legnagyobb online platformjává váljon – írja a Lebensmittelpraxis.
A terjeszkedés alapját a Kaufland saját fejlesztésű „Kaufland Global Marketplace” nevű all-in-one megoldása adja, amely lehetővé teszi, hogy a kereskedők egyetlen regisztrációval több ország piacterén is árusíthassanak. A rendszer automatikusan fordítja a termékadatokat, teszi lehetővé a helyi pénznemben történő fizetést és biztosítja az ügyfélszolgálatot.
A Kaufland piactér 2024-ben 7,85%-os bruttó áruforgalom-növekedést (GMV) ért el, legsikeresebb kategóriái az elektronika és számítástechnika (24%), valamint a kert és barkács szegmens (20%) voltak. A legkelendőbb termékek közé tartoznak a mobiltelefonok, tévék, tabletek, robotporszívók és boxspring ágyak.
A Kaufland online piactere jelenleg Németországban, Csehországban, Szlovákiában, Ausztriában és Lengyelországban működik.
A több mint 6400 kategóriában mintegy 45 millió terméket tartalmazó választékot kínáló németországi oldalt havonta akár 32 millió látogató is felkeresi. Ausztriában, bár a vállalatnak fizikális üzetei nincsenek, a piactérre havonta közel egymillió vásárló látogat el.
Kapcsolódó cikkeink
Erőteljes online növekedést hozott az online piactér a Decathlonnak
A Decathlon online piactere jelentős lendületet adott a cég digitális…
Tovább olvasom >Liga párt európai képviselője: nem lehet mecsetet nyitni üzlethelyiségben vagy pizzériában
A hatályos olasz törvények szerint az országban nem lehet mecsetet…
Tovább olvasom >Az olasz kormányfő szerint el kell kerülni a kereskedelmi háborút
Az Egyesült Államok és az Európai Unió közötti vámháború egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >