Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban is elérhető lesz – jelentette be a vállalat.
A bővítéssel az elért potenciális online vásárlók száma 81 millióról 140 millióra nő, ami fontos lépés a kereskedő azon célkitűzése felé, hogy Európa legnagyobb online platformjává váljon – írja a Lebensmittelpraxis.
A terjeszkedés alapját a Kaufland saját fejlesztésű „Kaufland Global Marketplace” nevű all-in-one megoldása adja, amely lehetővé teszi, hogy a kereskedők egyetlen regisztrációval több ország piacterén is árusíthassanak. A rendszer automatikusan fordítja a termékadatokat, teszi lehetővé a helyi pénznemben történő fizetést és biztosítja az ügyfélszolgálatot.
A Kaufland piactér 2024-ben 7,85%-os bruttó áruforgalom-növekedést (GMV) ért el, legsikeresebb kategóriái az elektronika és számítástechnika (24%), valamint a kert és barkács szegmens (20%) voltak. A legkelendőbb termékek közé tartoznak a mobiltelefonok, tévék, tabletek, robotporszívók és boxspring ágyak.
A Kaufland online piactere jelenleg Németországban, Csehországban, Szlovákiában, Ausztriában és Lengyelországban működik.
A több mint 6400 kategóriában mintegy 45 millió terméket tartalmazó választékot kínáló németországi oldalt havonta akár 32 millió látogató is felkeresi. Ausztriában, bár a vállalatnak fizikális üzetei nincsenek, a piactérre havonta közel egymillió vásárló látogat el.
Kapcsolódó cikkeink
Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Erőteljes online növekedést hozott az online piactér a Decathlonnak
A Decathlon online piactere jelentős lendületet adott a cég digitális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >