Franciább paradoxon
Minthogy a szőlő és a bor pozitív hatásait az egészségre többször és többféleképpen is bebizonyították már, sokan gyógyszerként is tekintenek rájuk, és – legalábbis részben – ekként is fogyasztják őket. Ezt a megközelítést használják ki a szőlőmagból és szőlőhéjból lisztet őrlő vállalkozók. A francia Marché Noir (amely jórészt a cabernet szőlőt használja alapanyagként) egyenesen az azóta már sokak által használt Edd meg a borodat kifejezéssel reklámozta termékét.
El kell ismernünk, a borliszt nevezett alapanyag híveinek érvelése sok szempontból jogos, mert annak élelmi rost- és proteintartalma kifejezetten magas, gazdag kalciumban, antioxidánsokban és létfontosságú aminosavakban, mindemellett negyedrészben használható a gluténmentes lisztkeverékekben is. Nem mellesleg jó színt is adhatnak az ételeknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


