Francia kirakodóvásár és utcabál Budapest belvárosában
2010. július 10-én 11 órától éjfélig igazi francia vásári hangulattal, gyerek- és sportprogramokkal, élőzenével várja az érdeklődőket a belvárosban a francia kirakodóvásár 31 standja.
A Városháza Parkban a SOPEXA budapesti irodája, a Francia Nagykövetség Kereskedelmi Kirendeltsége, a Francia Intézet, a Magyar – Francia Kereskedelmi és Iparkamara, a Francia Külkereskedelmi Tanácsosok Bizottsága és a Francia Magyar Kezdeményezések szervezésében a Franciaországból érkezett, illetve a Magyarországon már jelenlévő francia vállalatok, francia különlegességeket kínáló magyar cégek, magyar régiók és a gasztronómia jeles képviselői várják a látogatókat.
Az eseményre Franciaország hat régiójából 14 vállalat érkezik. A vásáron 9 Magyarországon mőködő francia vagy francia termékeket forgalmazó magyar cég is jelen lesz összesen 9 standdal. További három standon magyar régiók, illetve partnercégek képviseltetik magukat, öt standon jobbnál jobb magyarországi francia étterem várja a vásári forgatagban megéhezett látogatókat. Az idei évben a francia Champagne-Ardenne régiót nyolc stand képviseli, bemutatkozik a világhírő Champagne, csokoládék, sörök és helyi specialitások valamint pezsgő alapú lekvárok és különleges gyümölcs szirupok teszik változatossá a kínálatot.
Aquitaine-ből nemes francia borok és drazsék, valamint bonbonok érkeznek az érdeklődők örömére. Dordogne-ból a Périgueux-i élelmiszeripari szakközépiskola csábítja libamájjal, pástétomokkal és egyéb helyi különlegességekkel az ínyenceket.
A vásár ideje alatt az érdeklődők megismerkedhetnek a Bourgogne régióból érkező likőrökkel, szirupokkal.
Nord-Pas de Calais minőségi pástétomokat mutat be a magyar vásárlóknak, amelyek 100%-ban természetes alapanyagokból készülnek.
Pays de la Loire vidéke kiváló minőségő boraival várja a francia borok kedvelőit. A Magyarországon már jelenlévő francia cégek és francia termékek forgalmazói között megtaláljuk a Délifrance péksüteményeit, az I.F.D.T által forgalmazott francia borokat és pezsgőket, a Maresi Foodbroker kínálatában fontos szerepet betöltő Bonne Maman lekvárokat és a Maille mustárokat, a T. Nagy Tamás sajtkereskedés termékei közül a híres Lactalis sajtokat, valamint a La Petite Française által forgalmazott ajándék- és design tárgyakat is.
A francia szépségipar képviseletében jelentkezik az immár két budapesti üzlettel rendelkező Durance, Provence-i natúrkozmetikai cikkeivel. Az idén saját standdal mutatkozik be a Startis Hungária logisztikai cég is. A magyar tájegységek közül Bács-Kiskun megye mangalica termékekkel és gyógyteákkal, az Észak-Alföld régió egyedi készítéső ékszerekkel és mézeskaláccsal, Jász-Nagykun-Szolnok megye bio élelmiszerekkel várja a látogatókat.
A gasztronómia és a finom italok, borok kedvelıi a Chez Daniel, az Odie-Savour, az Artesano, a La Galette és a Rétes N1 éttermek standjain tölthetnek el néhány kellemes pillanatot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >