Francia Heteket rendeztek a Cora áruházakban
A Sopexa magyarországi irodája a francia Élelmezésügyi, Földművelésügyi és Halászati Minisztérium támogatásával 2010. november 3. és 14. között Francia Heteket szervezett a Cora hipermarketekben. A Francia Hetek célja volt, hogy a nagyközönség minél szélesebb körben ismerkedhessen meg a francia termékek széles választékával. Ezúttal Normandia jellegzetes élelmiszereit is megismerhették a magyar fogyasztók. A vidék tejipara több mint 32-féle sajtot kínált, köztük a híres camembert fehér kérgű lágysajtot is, de borok, lekvárok, mustárok, pástétomok, szalámik, péksütemények, torták, olívaolajok is a gazdag kínálat részét képezték.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 7,2 százalékkal csökkent szeptemberben
2024 szeptemberében az ipari termelés volumene 7,2, munkanaphatástól megtisztítva 5,4…
Tovább olvasom >