Francia Heteket rendeztek a Cora áruházakban
A Sopexa magyarországi irodája a francia Élelmezésügyi, Földművelésügyi és Halászati Minisztérium támogatásával 2010. november 3. és 14. között Francia Heteket szervezett a Cora hipermarketekben. A Francia Hetek célja volt, hogy a nagyközönség minél szélesebb körben ismerkedhessen meg a francia termékek széles választékával. Ezúttal Normandia jellegzetes élelmiszereit is megismerhették a magyar fogyasztók. A vidék tejipara több mint 32-féle sajtot kínált, köztük a híres camembert fehér kérgű lágysajtot is, de borok, lekvárok, mustárok, pástétomok, szalámik, péksütemények, torták, olívaolajok is a gazdag kínálat részét képezték.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >