Francia Heteket rendeztek a Cora áruházakban
A Sopexa magyarországi irodája a francia Élelmezésügyi, Földművelésügyi és Halászati Minisztérium támogatásával 2010. november 3. és 14. között Francia Heteket szervezett a Cora hipermarketekben. A Francia Hetek célja volt, hogy a nagyközönség minél szélesebb körben ismerkedhessen meg a francia termékek széles választékával. Ezúttal Normandia jellegzetes élelmiszereit is megismerhették a magyar fogyasztók. A vidék tejipara több mint 32-féle sajtot kínált, köztük a híres camembert fehér kérgű lágysajtot is, de borok, lekvárok, mustárok, pástétomok, szalámik, péksütemények, torták, olívaolajok is a gazdag kínálat részét képezték.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >