Francia hetek a Cora és Match üzletekben
Az esemény ideje alatt hétvégenként kóstolók és főzési bemutatók várják az érdeklődőket.
A Francia Gazdasági Év Magyarországon eseménysorozat
keretében 2007. november 5-18. között „Francia Hetek" lesznek hét Cora hipermarketben
és 16 Match szupermarketben.
A „Francia Hetek" célja, hogy a magyar közönség minél
szélesebb körben megismerkedhessen a francia termékek széles választékával.A
kóstoltatásokat jól képzett hostessek végzik, az egyes termékek elkészítési
módját szakácsok mutatják be a Cora hipermarketekben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >