Francia alkoholmentes pezsgőmárkába fektetett a Moët Hennessy
Kisebbségi részesedést szerzett a luxusitalokat gyártó Moët Hennessy a French Bloom nevű, prémium alkoholmentes pezsgőt gyártó cégben – számolt be az amerikai Food Dive. A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
Az együttműködés hátterében a pezsgőkategória csökkenő bevételei állnak: a márka anyavállalat, az LVMH 2024 első felében bor- és szeszesital-piaci bevételeinek12%-os visszaesését jelentette.
A 2021-ben alapított French Bloom termékei több mint 30 országban kaphatók, és francia chardonnay és pinot noir fajták keverékéből készülnek. A márka célja, hogy a magas minőségű francia bort a mérsékelt alkoholfogyasztásra irányuló egyre növekvő fogyasztói igénnyel párosítsa. Philippe Schaus, a Moët Hennessy vezérigazgatója szerint a French Bloom úttörő az alkoholmentes borok piacán, és ez a befektetés összhangban van a cég alkoholmentes választékának bővítését célzó stratégiájával.
Rodolphe Frerejean-Taittinger, a French Bloom vezérigazgatója szerint a márka a Moët Hennessy támogatásával gyorsabban fejlődhet az alkoholmentes italok piacának rohamos bővülése közepette, ahol bár az alkoholmentes koktélok széles körben elérhetők, a felnőttek számára készülő alkoholmentes pezsgők egyelőre niche-kategóriát képeznek.
Az alkoholmentes borok piacának értéke 2023-ban 2,26 milliárd dollárt ért el Grand View Research adatai szerint, mely előrejelzésében évi 6,4%-os átlagos növekedést vetít előre.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >