Francia alkoholmentes pezsgőmárkába fektetett a Moët Hennessy

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 08. 09:21

Kisebbségi részesedést szerzett a luxusitalokat gyártó Moët Hennessy a French Bloom nevű, prémium alkoholmentes pezsgőt gyártó cégben – számolt be az amerikai Food Dive. A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.

Fotó: Moët Hennessy

Az együttműködés hátterében a pezsgőkategória csökkenő bevételei állnak: a márka anyavállalat, az LVMH 2024 első felében bor- és szeszesital-piaci bevételeinek12%-os visszaesését jelentette.

A 2021-ben alapított French Bloom termékei több mint 30 országban kaphatók, és francia chardonnay és pinot noir fajták keverékéből készülnek. A márka célja, hogy a magas minőségű francia bort a mérsékelt alkoholfogyasztásra irányuló egyre növekvő fogyasztói igénnyel párosítsa. Philippe Schaus, a Moët Hennessy vezérigazgatója szerint a French Bloom úttörő az alkoholmentes borok piacán, és ez a befektetés összhangban van a cég alkoholmentes választékának bővítését célzó stratégiájával.

Rodolphe Frerejean-Taittinger, a French Bloom vezérigazgatója szerint a márka a Moët Hennessy támogatásával gyorsabban fejlődhet az alkoholmentes italok piacának rohamos bővülése közepette, ahol bár az alkoholmentes koktélok széles körben elérhetők, a felnőttek számára készülő alkoholmentes pezsgők egyelőre niche-kategóriát képeznek.

Az alkoholmentes borok piacának értéke 2023-ban 2,26 milliárd dollárt ért el Grand View Research adatai szerint, mely előrejelzésében évi 6,4%-os átlagos növekedést vetít előre.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink