Francia alkoholmentes pezsgőmárkába fektetett a Moët Hennessy
Kisebbségi részesedést szerzett a luxusitalokat gyártó Moët Hennessy a French Bloom nevű, prémium alkoholmentes pezsgőt gyártó cégben – számolt be az amerikai Food Dive. A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.

Fotó: Moët Hennessy
Az együttműködés hátterében a pezsgőkategória csökkenő bevételei állnak: a márka anyavállalat, az LVMH 2024 első felében bor- és szeszesital-piaci bevételeinek12%-os visszaesését jelentette.
A 2021-ben alapított French Bloom termékei több mint 30 országban kaphatók, és francia chardonnay és pinot noir fajták keverékéből készülnek. A márka célja, hogy a magas minőségű francia bort a mérsékelt alkoholfogyasztásra irányuló egyre növekvő fogyasztói igénnyel párosítsa. Philippe Schaus, a Moët Hennessy vezérigazgatója szerint a French Bloom úttörő az alkoholmentes borok piacán, és ez a befektetés összhangban van a cég alkoholmentes választékának bővítését célzó stratégiájával.
Rodolphe Frerejean-Taittinger, a French Bloom vezérigazgatója szerint a márka a Moët Hennessy támogatásával gyorsabban fejlődhet az alkoholmentes italok piacának rohamos bővülése közepette, ahol bár az alkoholmentes koktélok széles körben elérhetők, a felnőttek számára készülő alkoholmentes pezsgők egyelőre niche-kategóriát képeznek.
Az alkoholmentes borok piacának értéke 2023-ban 2,26 milliárd dollárt ért el Grand View Research adatai szerint, mely előrejelzésében évi 6,4%-os átlagos növekedést vetít előre.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >