Francia alkoholmentes pezsgőmárkába fektetett a Moët Hennessy
Kisebbségi részesedést szerzett a luxusitalokat gyártó Moët Hennessy a French Bloom nevű, prémium alkoholmentes pezsgőt gyártó cégben – számolt be az amerikai Food Dive. A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
Az együttműködés hátterében a pezsgőkategória csökkenő bevételei állnak: a márka anyavállalat, az LVMH 2024 első felében bor- és szeszesital-piaci bevételeinek12%-os visszaesését jelentette.
A 2021-ben alapított French Bloom termékei több mint 30 országban kaphatók, és francia chardonnay és pinot noir fajták keverékéből készülnek. A márka célja, hogy a magas minőségű francia bort a mérsékelt alkoholfogyasztásra irányuló egyre növekvő fogyasztói igénnyel párosítsa. Philippe Schaus, a Moët Hennessy vezérigazgatója szerint a French Bloom úttörő az alkoholmentes borok piacán, és ez a befektetés összhangban van a cég alkoholmentes választékának bővítését célzó stratégiájával.
Rodolphe Frerejean-Taittinger, a French Bloom vezérigazgatója szerint a márka a Moët Hennessy támogatásával gyorsabban fejlődhet az alkoholmentes italok piacának rohamos bővülése közepette, ahol bár az alkoholmentes koktélok széles körben elérhetők, a felnőttek számára készülő alkoholmentes pezsgők egyelőre niche-kategóriát képeznek.
Az alkoholmentes borok piacának értéke 2023-ban 2,26 milliárd dollárt ért el Grand View Research adatai szerint, mely előrejelzésében évi 6,4%-os átlagos növekedést vetít előre.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Rövidebb szezon és csökkenő hétköznapi költések befolyásolják az amerikai ünnepi eladásokat
A 2024-es ünnepi szezon az Egyesült Államokban vegyes eredményeket hozhat…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Reziliencia fejlesztő tananyagokat publikált a Coca-Cola Magyarország #énjövőm platformja
A rugalmasság és alkalmazkodóképesség kulcsfontosságúak a munka világában és a…
Tovább olvasom >Az akadálymentesebb vásárlásért indítanak közös programot a GLAMOUR-napok szervezői és az Access4you
Magyarországon többszázezren élnek valamilyen fogyatékossággal, milliónyian közlekednek babakocsival, és még…
Tovább olvasom >K&H: a fiatalok pesszimistábbnak tűnnek, ha a fizetésükről van szó
A dolgozó fiatalok között tízből nyolcan számítanak arra, hogy a…
Tovább olvasom >