Francia alkoholmentes pezsgőmárkába fektetett a Moët Hennessy
Kisebbségi részesedést szerzett a luxusitalokat gyártó Moët Hennessy a French Bloom nevű, prémium alkoholmentes pezsgőt gyártó cégben – számolt be az amerikai Food Dive. A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.

Fotó: Moët Hennessy
Az együttműködés hátterében a pezsgőkategória csökkenő bevételei állnak: a márka anyavállalat, az LVMH 2024 első felében bor- és szeszesital-piaci bevételeinek12%-os visszaesését jelentette.
A 2021-ben alapított French Bloom termékei több mint 30 országban kaphatók, és francia chardonnay és pinot noir fajták keverékéből készülnek. A márka célja, hogy a magas minőségű francia bort a mérsékelt alkoholfogyasztásra irányuló egyre növekvő fogyasztói igénnyel párosítsa. Philippe Schaus, a Moët Hennessy vezérigazgatója szerint a French Bloom úttörő az alkoholmentes borok piacán, és ez a befektetés összhangban van a cég alkoholmentes választékának bővítését célzó stratégiájával.
Rodolphe Frerejean-Taittinger, a French Bloom vezérigazgatója szerint a márka a Moët Hennessy támogatásával gyorsabban fejlődhet az alkoholmentes italok piacának rohamos bővülése közepette, ahol bár az alkoholmentes koktélok széles körben elérhetők, a felnőttek számára készülő alkoholmentes pezsgők egyelőre niche-kategóriát képeznek.
Az alkoholmentes borok piacának értéke 2023-ban 2,26 milliárd dollárt ért el Grand View Research adatai szerint, mely előrejelzésében évi 6,4%-os átlagos növekedést vetít előre.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >