Francia–magyar üzleti találkozó Budapesten
Július elején ismét megrendezték a francia-magyar tájegységek kirakodóvásárát, és az ahhoz kapcsolódó francia–magyar üzletember-találkozót. A sikeres programsorozat szervezői: a budapesti Francia Nagykövetség Gazdasági Kirendeltsége – Ubifrance, a Sopexa, a Francia–Magyar Kereskedelmi és Iparkamara és a Francia Külkereskedelmi Tanácsosok Bizottsága, a Francia–Magyar Kezdeményezések és a Francia Intézet.
A Sofitel szállodában tartott üzleti találkozóra 20 francia vállalat képviselője érkezett, ahol találkoztak a magyar importőrök, hiper- és szupermarketek, szállodák, éttermek és kiskereskedők beszerzőivel.
A francia kis- és középvállalkozások által kínált termékek között szerepeltek borok, pezsgők, sörkülönlegességek, likőrök, szirupok, pástétomok, sajtok, csokoládék, sütemények. A nagyközönség a Városháza téren megrendezésre kerülő, zenei és sportprogramokkal tarkított kirakodóvásár és utcabál keretén belül ismerkedhetett meg a francia specialitásokkal.
A bemutatásra került termékek közül néhány már a magyar piacon is megtalálható: a D3M cég Anarel pezsgő alapú lekvárjai és a Chocolat Verdier csokoládékülönlegességei megvásárolhatók a La Petite Française delikáteszben, Budapesten. A Rillettes de l’Ermitage cég húskészítményeiről a tárgyalások még tartanak a Cora és Tesco hipermarketek képviselőivel, illetve elképzelhető, hogy az Ardwen családi vállalkozás sörkülönlegességei is hamarosan megtaláhatók lesznek az Auchan polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >