Franchise-rendszer kialakításával bővíti hálózatát a SPAR
A SPAR és Wittner Márton móri magán-kiskereskedő közötti megállapodás értelmében 2012. szeptember 20-ától a vállalkozó egyik üzlete SPAR Partner egységként működik tovább. Egymás üzleti gyakorlatának és tapasztalatainak hasznosításával mindkét fél kölcsönös előnyöket vár az együttműködéstől.
A SPAR Magyarország Kft. és Wittner Márton móri kiskereskedő megállapodást írtak alá, miszerint 2012. szeptember 20-ától a kiskereskedő Móron, a Wekerle út 34. szám alatt működő üzlete SPAR Partner egységként fog üzemelni. Wittner Márton 1989-ben kezdte a kereskedelmi szakmát, és jelenleg három boltja van. Az üzleteket családi vállalkozásként üzemelteti feleségével együtt és három gyermeke közül már a legnagyobb is segíti a munkát. Nagy tapasztalatokkal bíró kereskedőként munkájában meghatározó a vevőközpontúság, a vásárlók szeretete, mely a SPAR-ra is jellemző, s így közös érték.
A megállapodás eredményeként az üzlet külső felületén és az eladótérben is megjelenik több SPAR motívum (például SPAR logó, eladáshelyi reklámeszközök). Amellett, hogy az üzlet megtartja korábbi megszokott kínálatát, sok SPAR márkatermék és csak a SPAR-nál forgalmazott exkluzív márka bekerül a bolt választékába, mely előrecsomagolt húsárukkal is kiegészül. A SPAR partnerré válás a SuperShop kártyarendszer átvételét is jelenti, s a jövőben ebben az üzletben is elérhetővé válnak a SPAR hűségakciói. A vásárlók a SPAR heti akciós újságjaiban megjelenő kedvező árakat is élvezhetik.
A felek kölcsönösen tartós, hosszú távú előnyöket várnak az együttműködéstől. A móri kiskereskedő teljes önállóságát megtartja, de boltjának választéka nő, élvezheti a SPAR több szolgáltatását (logisztika, reklám és más megjelenési lehetőségek), a vásárlók pedig az eddiginél kedvezőbb fogyasztói árakkal találkozhatnak.
A SPAR – egyéb tevékenységei mellett – ezzel a megoldással is támogatni tudja a hazai kisvállalkozásokat, s az ilyen együttműködés révén még több helyen válnak elérhetővé a fogyasztók számára a SPAR vásárlók által ismert és kedvelt szolgáltatásai. Ugyanakkor mindazon előnyök, melyekkel a tulajdonosként, családi vállalkozásként üzemeltetett egység rendelkezik (kiszolgálási színvonal, vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat) hosszabb távon beépül a SPAR üzleti kultúrájába is, tovább emelve annak színvonalát.
A mostani SPAR partneri megállapodást a jövőben továbbiak fogják követni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >