Franchise pékségek indítását tervezi a Pécsváradi Aranycipó Kft.
Franchise rendszerben nyitna további pékségeket a mintegy húsz saját üzletet üzemeltető Pécsváradi Aranycipó Kft.
A sütőipari vállalat az MTI-vel szerdán közölte, hogy márciustól franchise partnerek számára is lehetővé teszik Aranycipó boltok nyitását. Büki László, a cég franchise igazgatójaelmondta: sok vállalkozó érdeklődik a lehetőség iránt.
A következő öt évben országos lefedettségű franchise hálózatot kívánnak a tulajdonosok létrehozni – emelték ki a közleményben. A hálózat indításával a társaság új piacokat kíván szerezni, és már az idén mintegy 100 millió forintos bevétel-növekedést remél. A működési modellt a kft. egyszeri belépési, illetve havidíj ellenében adja át. Büki László elmondta, a hálózatba belépni kívánókra hárul a bolt kialakításának és fenntartásának költsége.
A közlemény kitér arra, hogy az új üzletek nyitása mellett néhány, a társaság által sikeresen üzemeltetett bolt átadását is tervezik a partnerek számára. Az 1991-ben alapított, pécsváradi központtal működő társaság jelenleg mintegy négyszáz embert foglalkoztat. Büki László tájékoztatása szerint a péküzemből és kereskedelmi egységből álló cégcsoport árbevétele 2014-ben 4,8 milliárd, tavaly 3,6 milliárd forint volt. A nettó eredmény 2014-ben 98 millió forint, 2015-ben 35,5 millió forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Franchise Szövetség: Nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon
A gazdasági bizonytalanság hatására nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon. A…
Tovább olvasom >35 új Charter üzletet nyit a Consum 2025-ben
A spanyol Consum fogyasztói szövetkezet tovább bővíti Charter franchise hálózatát,…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >