Forrólevegős fritőzben készíthető termékeket vezet be a Nestlé
A Nestlé air fryerben való elkészítésre alkalmas termékcsaládot fejlesztett válaszul a készülék fogyasztók körében világszerte növekvő népszerűségére.
Az Egyesült Államokban közel egy évtizede folyamatosan nő a forrólevegős fritőzök eladása, és a becslések szerint a háztartások kétharmadában már megtalálható a készülék – közölte a Nestlé.
Idén áprilisban a vállalat az Egyesült Államokban bevezette a Stouffer’s Melt-FULLS fagyasztott szendvicseket, melyek kifejezetten air fryerben való sütéshez tervezett készételeket.
Az amerikai fogyasztók egyre inkább érdeklődnek az olyan fogások, mint a Hot Pockets forrólevegős fritőzben történő elkészítése iránt – jegyezte meg az élelmiszeripari óriás. A vállalat emiatt néhány legnagyobb márkája, köztük a Hot Pockets és a DiGiornio pizzák csomagolásán air fryerben való elkészítésre vonatkozó utasításokat is feltüntet.
Ausztráliában és az Egyesült Királyságban a vállalat természetes gyógynövényekből és fűszerekből készült Maggi ételízesítőket kínál, melyekkel az otthon, air fryerben készülő ételek ropogósabbá és ízletesebbé tehetők.
A Nestlé Kínában a könnyen adagolható és autentikus ízélményt nyújtó Totole air fryer fűszerekkel igyekezett megragadni e trendet.
A vállalat tervei szerint új piacokra való belépéssel és a legnagyobb márkáin belül új megoldások kifejlesztésével bővíti a készülékre vonatkozó megoldások körét. Emellett az Egyesült Államokban új formátumokat is fejleszt a fagyasztott teljes értékű ételek számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Ez az döntés az egész szójapiacot érinti
A kínai hatóságok öt brazil vállalat esetében felfüggesztették a szójabab…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >