Forrólevegős fritőzben készíthető termékeket vezet be a Nestlé
A Nestlé air fryerben való elkészítésre alkalmas termékcsaládot fejlesztett válaszul a készülék fogyasztók körében világszerte növekvő népszerűségére.
Az Egyesült Államokban közel egy évtizede folyamatosan nő a forrólevegős fritőzök eladása, és a becslések szerint a háztartások kétharmadában már megtalálható a készülék – közölte a Nestlé.
Idén áprilisban a vállalat az Egyesült Államokban bevezette a Stouffer’s Melt-FULLS fagyasztott szendvicseket, melyek kifejezetten air fryerben való sütéshez tervezett készételeket.
Az amerikai fogyasztók egyre inkább érdeklődnek az olyan fogások, mint a Hot Pockets forrólevegős fritőzben történő elkészítése iránt – jegyezte meg az élelmiszeripari óriás. A vállalat emiatt néhány legnagyobb márkája, köztük a Hot Pockets és a DiGiornio pizzák csomagolásán air fryerben való elkészítésre vonatkozó utasításokat is feltüntet.
Ausztráliában és az Egyesült Királyságban a vállalat természetes gyógynövényekből és fűszerekből készült Maggi ételízesítőket kínál, melyekkel az otthon, air fryerben készülő ételek ropogósabbá és ízletesebbé tehetők.
A Nestlé Kínában a könnyen adagolható és autentikus ízélményt nyújtó Totole air fryer fűszerekkel igyekezett megragadni e trendet.
A vállalat tervei szerint új piacokra való belépéssel és a legnagyobb márkáin belül új megoldások kifejlesztésével bővíti a készülékre vonatkozó megoldások körét. Emellett az Egyesült Államokban új formátumokat is fejleszt a fagyasztott teljes értékű ételek számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >