Forrólevegős fritőzben készíthető termékeket vezet be a Nestlé
A Nestlé air fryerben való elkészítésre alkalmas termékcsaládot fejlesztett válaszul a készülék fogyasztók körében világszerte növekvő népszerűségére.
Az Egyesült Államokban közel egy évtizede folyamatosan nő a forrólevegős fritőzök eladása, és a becslések szerint a háztartások kétharmadában már megtalálható a készülék – közölte a Nestlé.
Idén áprilisban a vállalat az Egyesült Államokban bevezette a Stouffer’s Melt-FULLS fagyasztott szendvicseket, melyek kifejezetten air fryerben való sütéshez tervezett készételeket.
Az amerikai fogyasztók egyre inkább érdeklődnek az olyan fogások, mint a Hot Pockets forrólevegős fritőzben történő elkészítése iránt – jegyezte meg az élelmiszeripari óriás. A vállalat emiatt néhány legnagyobb márkája, köztük a Hot Pockets és a DiGiornio pizzák csomagolásán air fryerben való elkészítésre vonatkozó utasításokat is feltüntet.
Ausztráliában és az Egyesült Királyságban a vállalat természetes gyógynövényekből és fűszerekből készült Maggi ételízesítőket kínál, melyekkel az otthon, air fryerben készülő ételek ropogósabbá és ízletesebbé tehetők.
A Nestlé Kínában a könnyen adagolható és autentikus ízélményt nyújtó Totole air fryer fűszerekkel igyekezett megragadni e trendet.
A vállalat tervei szerint új piacokra való belépéssel és a legnagyobb márkáin belül új megoldások kifejlesztésével bővíti a készülékre vonatkozó megoldások körét. Emellett az Egyesült Államokban új formátumokat is fejleszt a fagyasztott teljes értékű ételek számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Maggi Magic Asia pirított tészták friss hozzávalókkal
Gyakran elgondolkodsz azon, hogyan dobd fel a kedvenc tésztáidat? Próbáld…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >