Forrólevegős fritőzben készíthető termékeket vezet be a Nestlé
A Nestlé air fryerben való elkészítésre alkalmas termékcsaládot fejlesztett válaszul a készülék fogyasztók körében világszerte növekvő népszerűségére.
Az Egyesült Államokban közel egy évtizede folyamatosan nő a forrólevegős fritőzök eladása, és a becslések szerint a háztartások kétharmadában már megtalálható a készülék – közölte a Nestlé.
Idén áprilisban a vállalat az Egyesült Államokban bevezette a Stouffer’s Melt-FULLS fagyasztott szendvicseket, melyek kifejezetten air fryerben való sütéshez tervezett készételeket.
Az amerikai fogyasztók egyre inkább érdeklődnek az olyan fogások, mint a Hot Pockets forrólevegős fritőzben történő elkészítése iránt – jegyezte meg az élelmiszeripari óriás. A vállalat emiatt néhány legnagyobb márkája, köztük a Hot Pockets és a DiGiornio pizzák csomagolásán air fryerben való elkészítésre vonatkozó utasításokat is feltüntet.
Ausztráliában és az Egyesült Királyságban a vállalat természetes gyógynövényekből és fűszerekből készült Maggi ételízesítőket kínál, melyekkel az otthon, air fryerben készülő ételek ropogósabbá és ízletesebbé tehetők.
A Nestlé Kínában a könnyen adagolható és autentikus ízélményt nyújtó Totole air fryer fűszerekkel igyekezett megragadni e trendet.
A vállalat tervei szerint új piacokra való belépéssel és a legnagyobb márkáin belül új megoldások kifejlesztésével bővíti a készülékre vonatkozó megoldások körét. Emellett az Egyesült Államokban új formátumokat is fejleszt a fagyasztott teljes értékű ételek számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >