Forrólevegős fritőzben készíthető termékeket vezet be a Nestlé
A Nestlé air fryerben való elkészítésre alkalmas termékcsaládot fejlesztett válaszul a készülék fogyasztók körében világszerte növekvő népszerűségére.
Az Egyesült Államokban közel egy évtizede folyamatosan nő a forrólevegős fritőzök eladása, és a becslések szerint a háztartások kétharmadában már megtalálható a készülék – közölte a Nestlé.
Idén áprilisban a vállalat az Egyesült Államokban bevezette a Stouffer’s Melt-FULLS fagyasztott szendvicseket, melyek kifejezetten air fryerben való sütéshez tervezett készételeket.
Az amerikai fogyasztók egyre inkább érdeklődnek az olyan fogások, mint a Hot Pockets forrólevegős fritőzben történő elkészítése iránt – jegyezte meg az élelmiszeripari óriás. A vállalat emiatt néhány legnagyobb márkája, köztük a Hot Pockets és a DiGiornio pizzák csomagolásán air fryerben való elkészítésre vonatkozó utasításokat is feltüntet.
Ausztráliában és az Egyesült Királyságban a vállalat természetes gyógynövényekből és fűszerekből készült Maggi ételízesítőket kínál, melyekkel az otthon, air fryerben készülő ételek ropogósabbá és ízletesebbé tehetők.
A Nestlé Kínában a könnyen adagolható és autentikus ízélményt nyújtó Totole air fryer fűszerekkel igyekezett megragadni e trendet.
A vállalat tervei szerint új piacokra való belépéssel és a legnagyobb márkáin belül új megoldások kifejlesztésével bővíti a készülékre vonatkozó megoldások körét. Emellett az Egyesült Államokban új formátumokat is fejleszt a fagyasztott teljes értékű ételek számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >