Forró nyári nap a Rossmannban
A Rossmann Magyarország tavaly vezette be a „Nincs tragédia, megoldjuk!” platformot, az azóta megszülető kreatívok mind az új ernyő alá rendeződnek. Új nyári kampányukban a nyár elengedhetetlen kiegészítőit szerezhetjük be, a reklámban pedig Sápi Vivi is feltűnik.
Bevált hagyomány a Rossmann életében, hogy egy nyári kampánnyal szólítják meg meglévő és leendő vásárlókat, hogy vásárlásra és a Rossmann+ kártya használatára ösztönözzék őket. „Vásárolj bármelyik Rossmann üzletben vagy az Online Drogériában, hogy kedvezményesen tiéd lehessen a kollekciónk összes darabja!” invitál ezúttal is a pontgyűjtésre a drogéria.
Az új promóciós kollekcióban elérhetőek a nyár nélkülözhetetlen kellékei: hűtőtáska, strandtörölköző, úszógumi, bevásárlótáska és papucs.
Rossmann Summer Beach
A Rossmann Summer Beach kollekció kampánykommunikációja 2024. június 3-tól indul a televízióban és online, valamint a márka digitális felületeink és bolthelyi kommunikációban, és szeptember elején ér véget.
További információk: summertime.rossmann.hu
Továbbra sincs tragédia
A Rossmann nyári promóciós kampánya is a már bevezetett Nincs tragédia! platformra épült. A kreatív koncepció alapját a kampány időzítése is meghatározta: a nyári hőségből mindannyian szeretnénk elmenekülni és felfrissülni. Erre az insightra építve született meg a „Summer in the city“ koncepció, amelynek egyik fontos eleme maga az ismert világsláger.
Sápi Vivi ezúttal is feltűnik
A reklámfilm főszereplője ismét a népszerű influenszer Sápi Vivi, és további szerepekben is feltűnnek korábbi Rossmann-kampányok ismert arcai.
A kampány és a reklám fő üzenete: Hidd el nincs tragédia, megoldjuk! Ugorj be te is a Rossmann nyárba!
A reklámfilm megtekinthető:
Kapcsolódó cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Nőnap a Rossmann-nál: női vezetők, kupon és nyereményjáték
A hazai Rossmann 11 tagú menedzsmentjéből 4-en nők, akik idén…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >