Forró nyári nap a Rossmannban
A Rossmann Magyarország tavaly vezette be a „Nincs tragédia, megoldjuk!” platformot, az azóta megszülető kreatívok mind az új ernyő alá rendeződnek. Új nyári kampányukban a nyár elengedhetetlen kiegészítőit szerezhetjük be, a reklámban pedig Sápi Vivi is feltűnik.
Bevált hagyomány a Rossmann életében, hogy egy nyári kampánnyal szólítják meg meglévő és leendő vásárlókat, hogy vásárlásra és a Rossmann+ kártya használatára ösztönözzék őket. „Vásárolj bármelyik Rossmann üzletben vagy az Online Drogériában, hogy kedvezményesen tiéd lehessen a kollekciónk összes darabja!” invitál ezúttal is a pontgyűjtésre a drogéria.
Az új promóciós kollekcióban elérhetőek a nyár nélkülözhetetlen kellékei: hűtőtáska, strandtörölköző, úszógumi, bevásárlótáska és papucs.
Rossmann Summer Beach
A Rossmann Summer Beach kollekció kampánykommunikációja 2024. június 3-tól indul a televízióban és online, valamint a márka digitális felületeink és bolthelyi kommunikációban, és szeptember elején ér véget.
További információk: summertime.rossmann.hu
Továbbra sincs tragédia
A Rossmann nyári promóciós kampánya is a már bevezetett Nincs tragédia! platformra épült. A kreatív koncepció alapját a kampány időzítése is meghatározta: a nyári hőségből mindannyian szeretnénk elmenekülni és felfrissülni. Erre az insightra építve született meg a „Summer in the city“ koncepció, amelynek egyik fontos eleme maga az ismert világsláger.
Sápi Vivi ezúttal is feltűnik
A reklámfilm főszereplője ismét a népszerű influenszer Sápi Vivi, és további szerepekben is feltűnnek korábbi Rossmann-kampányok ismert arcai.
A kampány és a reklám fő üzenete: Hidd el nincs tragédia, megoldjuk! Ugorj be te is a Rossmann nyárba!
A reklámfilm megtekinthető:
Kapcsolódó cikkeink
Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >