Forró nyári nap a Rossmannban
A Rossmann Magyarország tavaly vezette be a „Nincs tragédia, megoldjuk!” platformot, az azóta megszülető kreatívok mind az új ernyő alá rendeződnek. Új nyári kampányukban a nyár elengedhetetlen kiegészítőit szerezhetjük be, a reklámban pedig Sápi Vivi is feltűnik.
Bevált hagyomány a Rossmann életében, hogy egy nyári kampánnyal szólítják meg meglévő és leendő vásárlókat, hogy vásárlásra és a Rossmann+ kártya használatára ösztönözzék őket. „Vásárolj bármelyik Rossmann üzletben vagy az Online Drogériában, hogy kedvezményesen tiéd lehessen a kollekciónk összes darabja!” invitál ezúttal is a pontgyűjtésre a drogéria.
Az új promóciós kollekcióban elérhetőek a nyár nélkülözhetetlen kellékei: hűtőtáska, strandtörölköző, úszógumi, bevásárlótáska és papucs.
Rossmann Summer Beach
A Rossmann Summer Beach kollekció kampánykommunikációja 2024. június 3-tól indul a televízióban és online, valamint a márka digitális felületeink és bolthelyi kommunikációban, és szeptember elején ér véget.
További információk: summertime.rossmann.hu
Továbbra sincs tragédia
A Rossmann nyári promóciós kampánya is a már bevezetett Nincs tragédia! platformra épült. A kreatív koncepció alapját a kampány időzítése is meghatározta: a nyári hőségből mindannyian szeretnénk elmenekülni és felfrissülni. Erre az insightra építve született meg a „Summer in the city“ koncepció, amelynek egyik fontos eleme maga az ismert világsláger.
Sápi Vivi ezúttal is feltűnik
A reklámfilm főszereplője ismét a népszerű influenszer Sápi Vivi, és további szerepekben is feltűnnek korábbi Rossmann-kampányok ismert arcai.
A kampány és a reklám fő üzenete: Hidd el nincs tragédia, megoldjuk! Ugorj be te is a Rossmann nyárba!
A reklámfilm megtekinthető:
Kapcsolódó cikkeink
Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >