Forró nyári nap a Rossmannban
A Rossmann Magyarország tavaly vezette be a „Nincs tragédia, megoldjuk!” platformot, az azóta megszülető kreatívok mind az új ernyő alá rendeződnek. Új nyári kampányukban a nyár elengedhetetlen kiegészítőit szerezhetjük be, a reklámban pedig Sápi Vivi is feltűnik.
Bevált hagyomány a Rossmann életében, hogy egy nyári kampánnyal szólítják meg meglévő és leendő vásárlókat, hogy vásárlásra és a Rossmann+ kártya használatára ösztönözzék őket. „Vásárolj bármelyik Rossmann üzletben vagy az Online Drogériában, hogy kedvezményesen tiéd lehessen a kollekciónk összes darabja!” invitál ezúttal is a pontgyűjtésre a drogéria.
Az új promóciós kollekcióban elérhetőek a nyár nélkülözhetetlen kellékei: hűtőtáska, strandtörölköző, úszógumi, bevásárlótáska és papucs.
Rossmann Summer Beach
A Rossmann Summer Beach kollekció kampánykommunikációja 2024. június 3-tól indul a televízióban és online, valamint a márka digitális felületeink és bolthelyi kommunikációban, és szeptember elején ér véget.
További információk: summertime.rossmann.hu
Továbbra sincs tragédia
A Rossmann nyári promóciós kampánya is a már bevezetett Nincs tragédia! platformra épült. A kreatív koncepció alapját a kampány időzítése is meghatározta: a nyári hőségből mindannyian szeretnénk elmenekülni és felfrissülni. Erre az insightra építve született meg a „Summer in the city“ koncepció, amelynek egyik fontos eleme maga az ismert világsláger.
Sápi Vivi ezúttal is feltűnik
A reklámfilm főszereplője ismét a népszerű influenszer Sápi Vivi, és további szerepekben is feltűnnek korábbi Rossmann-kampányok ismert arcai.
A kampány és a reklám fő üzenete: Hidd el nincs tragédia, megoldjuk! Ugorj be te is a Rossmann nyárba!
A reklámfilm megtekinthető:
Kapcsolódó cikkeink
Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >