Forradalmi pilates módszert ismertek el a Franchise Szövetség díjátadóján

Szerző: Trademagazin Dátum: 2015. 02. 14. 09:23

A New Pilates by AD nyerte el idén a Magyar Franchise Szövetség „Internet média és web díjat” az év kiemelkedő internetes tevékenységet folytató franchise hálózat kategóriában. A díjazásban nagy szerepet játszott a márka kommunikációs stratégiája, amely középpontjában a személyre szabott, közösségépítő tartalmak állnak. A márka a „Legkedveltebb fiatal franchise hálózat” kategóriában is kiemelkedően szerepelt, és az országos közönségszavazás alapján a második legkedveltebb brand lett.

Decker Anna

A Magyar Franchise Szövetség idén is díjazta azokat a brandeket, akik a franchise szakterületen kiemelkedő tevékenységet nyújtottak. Az éves díjátadó ünnepségén a New Pilates by AD franchise-hálózatot két fontos elismeréssel is jutalmazták. A brand elnyerte az „Internet média és web díjat”, amellyel az online jelenlétet, valamint a közösségi média aktivitás terén elért kiemelkedő eredményeiket ismerték el. A díjazásban nagy szerepet játszott a márka kommunikációs stratégiája, amely középpontjában a személyre szabott, közösségépítő tartalmak állnak. Ennek hatékonyságát a vendégek és oktatók közötti közvetlen, aktív kapcsolattartás erősíti. Külön megtiszteltetés a fiatal franchise-hálózatnak, hogy nagy múltú, elismert brandek mellett részesülhetett az elismerésben.

A márka a „Legkedveltebb fiatal franchise hálózat” kategóriában is kiemelkedően szerepelt, és az országos közönségszavazás alapján a második legkedveltebb brand lett.

Innovatív, dinamikus pilates módszer

A New Pilates by AD egy magyar alapítású franchise hálózat, amely a pilates és funkcionális edzés kombinációjával, valamint egyedi fejlesztésű gépeivel nyújt hatékony és személyre szabott mozgásprogramot vendégeinek.

„2007-ben, az első stúdióm megnyitása után egyre többen fordultak hozzám, hogy szeretnék oktatói szinten is elsajátítani a pilatest. Akkor még a klasszikus pilatest oktattam, de hiányzott a fitnesz dinamikussága, lendülete – ekkor kezdtem el kifejleszteni a New Pilates by AD módszert. A tanítványaim látták, hogy ez valami teljesen új és friss megközelítése a pilatesnek, és ők vetették fel először, hogy ezt szeretnék az én támogatásommal és mentorálásommal egy saját stúdióban megismertetni az emberekkel. Előbb merült fel a kereslet, mint a kínálat, ami azóta is egyfajta öngerjesztő folyamat – a mai napig gyakran előfordul, hogy a vendégekből lelkes oktató lesz, az oktatókból pedig ambiciózus franchiseátvevő partner”

– mondta el Decker Anna, a New Pilates by AD márka alapítója és a módszer megalkotója.

Jelenleg országszerte hét partnerstúdió működik, miközben folyamatos tárgyalások zajlanak újabb partnerek csatlakozásáról. A márka célkitűzései között szerepel az online jelenlét további erősítése, valamint a stúdióhálózat bővítése hazai és nemzetközi szinten egyaránt.

Kapcsolódó cikkeink