Nemcsak itthon, de külföldön is hódít majd FFB-üzleteivel a Fornetti
Megnyitotta eddigi legmodernebb FFB – Fornetti Food and Beverage látványpékségét az idén húszéves születésnapját ünneplő Fornetti. A Budapesten, az Oktogon téren található üzlet a nemzetközi trendeknek megfelelő, kibővült kínálattal, megújult, fiatalos arculattal és önkiszolgáló rendszerrel várja a vásárlókat. Hamarosan újabb FFB látványpékség szaküzletek nyílnak a fővárosban és vidéken egyaránt; a bolttípust emellett a külföldi piacain is meghonosítaná a Fornetti, amely az elmúlt két évben számos új országban jelent meg a termékeivel.
A Fornetti innovációs törekvéseit és állandósult sikerességét jelzi, hogy a legújabb üzletet az Aryzta Csoport legmagasabb szinten jelezett menedzserei közül Dermot Murphy, az Aryzta Csoport európai operációs vezérigazgatója avatta fel.
„Az Aryzta Csoport régiós és európai fejlesztéseinek kulcsszereplője a Fornetti, amely az elmúlt két évben új piacokon is megjelent, így Lengyelországban, Görögországan és Ausztriában” – mondta Dermot Murphy az Oktogonon található FFB – Fornetti Food and Beverage – üzletének hétfői megnyitóján. Elmondása szerint a következő időszakban a Fornetti helyi vezetésével fejlesztik tovább az üzleti modellt annak érdekében, hogy a cég tovább bővülhessen piacain. A nemzetközi terjeszkedésben jelentős szerepet szánnak a Fornetti zászlóshajó üzlettípusának, az FFB-nek.
„Ez az új üzlettípus lesz a nyugat-európai terjeszkedés zászlóshajója is, a tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitunk meg a régióban és Magyarországon, főként frekventált belvárosi helyszíneken, sétálóutcákban, pályaudvarok környékén” – jelentette ki Bánhidi Attila, a Fornetti Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója, az Aryzta Csoport közép és kelet-európai kereskedelmi igazgatója. Hozzátette: tavaly áprilisban nyitották meg az első FFB-üzletet a budapesti Ferenciek terén, az azóta eltelt időszak tapasztalatai kifejezetten pozitívak, a fogyasztók nagyon megszerették az újfajta bolttípust és a korábbinál szélesebb kínálatot is. Az FFB-üzleteket naponta több mint 1500-an keresik fel, és már csak azért is sokan visszatérnek, mert az önkiszolgáló rendszer sokkal gördülékenyebbé teszi a vásárlást. A szakma elismeréseként a Ferenciek terén található FFB üzlet már a nyitás évében SuperStore2016 díjat nyert franchise kategóriában. „Természetesen folyamatosan figyeljük a vásárlók visszajelzéseit, azt, hogy mely termékeket keresik leginkább, és ezt figyelembe véve rugalmasan tudunk alakítani az elérhető kínálaton” – tette hozzá Bánhidi Attila.
Az Oktogonon most megnyílt negyedik egység az eddigi legmodernebb FFB-üzlet, amely 94 négyzetméteren várja vásárlóit. Belvárosi elhelyezkedéséből adódóan – hasonlóan a Ferenciek terén található üzlethez – várhatóan nem csak a budapestiek, hanem a turisták körében is népszerű lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Új szupermarketet nyitott Kecskeméten a SPAR
Mintegy 300 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott Kecskeméten a…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >