Formabontó kávézás
Az „ERNO” és az „Enjoy it while flying” nevet viselő pályaművek alkotói nyerték el holtversenyben a NESPRESSO nemzetközi designversenye, a CoffeeLuxury hazai különdíját. A formatervező diákok munkái 2008. április 21-től a nagyközönség számára is megtekinthetők a NESPRESSO Andrássy úti üzletében. A CoffeeLuxury egy nemzetközi designverseny, ahol a diákok kétdimenziós látványterveken, technikai és gyártási kötöttségek nélkül mutathatták be a luxusról alkotott kreatív elképzeléseiket kávékapszulákról, kávégépekről, elkészítési módokról és a kóstolást segítő kiegészítőkről. A legjobbnak ítélt pályaműveket a NESPRESSO projektenként 125 ezer forint értékű díjjal jutalmazta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >