Formabontó kávézás
Az „ERNO” és az „Enjoy it while flying” nevet viselő pályaművek alkotói nyerték el holtversenyben a NESPRESSO nemzetközi designversenye, a CoffeeLuxury hazai különdíját. A formatervező diákok munkái 2008. április 21-től a nagyközönség számára is megtekinthetők a NESPRESSO Andrássy úti üzletében. A CoffeeLuxury egy nemzetközi designverseny, ahol a diákok kétdimenziós látványterveken, technikai és gyártási kötöttségek nélkül mutathatták be a luxusról alkotott kreatív elképzeléseiket kávékapszulákról, kávégépekről, elkészítési módokról és a kóstolást segítő kiegészítőkről. A legjobbnak ítélt pályaműveket a NESPRESSO projektenként 125 ezer forint értékű díjjal jutalmazta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >