Formabontó kávézás
Az „ERNO” és az „Enjoy it while flying” nevet viselő pályaművek alkotói nyerték el holtversenyben a NESPRESSO nemzetközi designversenye, a CoffeeLuxury hazai különdíját. A formatervező diákok munkái 2008. április 21-től a nagyközönség számára is megtekinthetők a NESPRESSO Andrássy úti üzletében. A CoffeeLuxury egy nemzetközi designverseny, ahol a diákok kétdimenziós látványterveken, technikai és gyártási kötöttségek nélkül mutathatták be a luxusról alkotott kreatív elképzeléseiket kávékapszulákról, kávégépekről, elkészítési módokról és a kóstolást segítő kiegészítőkről. A legjobbnak ítélt pályaműveket a NESPRESSO projektenként 125 ezer forint értékű díjjal jutalmazta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >