Forgalombővülést hoztak az olcsóbb termékek a Sainsbury-nek
Az átlagosnál jobban – 25 százalék felett – nőtt a brit élelmiszerlánc internetes értékesítése.
A harmadik legnagyobb brit
élelmiszer-üzletlánc, a londoni székhelyű
J. Sainsbury forgalma 8,4 (üzemanyagok nélkül 5,3)
százalékkal nőtt az október 4-én zárult
második üzleti negyedévben. A bővülést
részben az olcsóbb termékek választékának
szélesítésével és árakciókkal,
részben eladótér-bővítésekkel,
illetve új üzletek nyitásával érte
él a kiskereskedelmi vállalat. A cég sajátmárkás
termékeinek száma meghaladja az ötszázat,
jól teljesít a cég non-food üzletága
is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >