Forgalombővülést hoztak az olcsóbb termékek a Sainsbury-nek
Az átlagosnál jobban – 25 százalék felett – nőtt a brit élelmiszerlánc internetes értékesítése.
A harmadik legnagyobb brit
élelmiszer-üzletlánc, a londoni székhelyű
J. Sainsbury forgalma 8,4 (üzemanyagok nélkül 5,3)
százalékkal nőtt az október 4-én zárult
második üzleti negyedévben. A bővülést
részben az olcsóbb termékek választékának
szélesítésével és árakciókkal,
részben eladótér-bővítésekkel,
illetve új üzletek nyitásával érte
él a kiskereskedelmi vállalat. A cég sajátmárkás
termékeinek száma meghaladja az ötszázat,
jól teljesít a cég non-food üzletága
is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >