Forgalombővülést hoztak az olcsóbb termékek a Sainsbury-nek
Az átlagosnál jobban – 25 százalék felett – nőtt a brit élelmiszerlánc internetes értékesítése.
A harmadik legnagyobb brit
élelmiszer-üzletlánc, a londoni székhelyű
J. Sainsbury forgalma 8,4 (üzemanyagok nélkül 5,3)
százalékkal nőtt az október 4-én zárult
második üzleti negyedévben. A bővülést
részben az olcsóbb termékek választékának
szélesítésével és árakciókkal,
részben eladótér-bővítésekkel,
illetve új üzletek nyitásával érte
él a kiskereskedelmi vállalat. A cég sajátmárkás
termékeinek száma meghaladja az ötszázat,
jól teljesít a cég non-food üzletága
is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >