Fordított a negatív trenden az Intersnack
11,3 milliárdra nőtt a Chio termékeket gyártó Intersnack Magyarország Kft. nettó árbevétele tavaly. A 7 százalékos növekedéssel egy évek óta csökkenő trendet fordított meg a győrszentiváni snackgyár, amit a belföldi és a tengerentúli értékesítés növelésével, valamint a működés racionalizálásával tudott elérni. „Európa egyik legalacsonyabb egy főre eső snackfogyasztását felmutató belföldi piacunk a népegészségügyi termékadó bevezetése óta folyamatosan zsugorodik, és a magyar Intersnack hagyományos exportterületeinek számító cseh, szlovák, román, bolgár snackpiacok is gyengélkednek, így tavaly különösen nehéz körülmények között tudtunk fordítani a cég helyzetén” – mondta Merkler Róbert, az Intersnack ügyvezető igazgatója. „A foci vb és Eb alatt hagyományosan sok ropogtatnivaló fogy, ezért idén talán megállhat a piaccsökkenés. Pozitív várakozással tekintünk a tavaly beindult távol-keleti és a skandináv eladásainkra is” – árulta el a cégvezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >