Fordított a negatív trenden az Intersnack
11,3 milliárdra nőtt a Chio termékeket gyártó Intersnack Magyarország Kft. nettó árbevétele tavaly. A 7 százalékos növekedéssel egy évek óta csökkenő trendet fordított meg a győrszentiváni snackgyár, amit a belföldi és a tengerentúli értékesítés növelésével, valamint a működés racionalizálásával tudott elérni. „Európa egyik legalacsonyabb egy főre eső snackfogyasztását felmutató belföldi piacunk a népegészségügyi termékadó bevezetése óta folyamatosan zsugorodik, és a magyar Intersnack hagyományos exportterületeinek számító cseh, szlovák, román, bolgár snackpiacok is gyengélkednek, így tavaly különösen nehéz körülmények között tudtunk fordítani a cég helyzetén” – mondta Merkler Róbert, az Intersnack ügyvezető igazgatója. „A foci vb és Eb alatt hagyományosan sok ropogtatnivaló fogy, ezért idén talán megállhat a piaccsökkenés. Pozitív várakozással tekintünk a tavaly beindult távol-keleti és a skandináv eladásainkra is” – árulta el a cégvezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >