Fordított a negatív trenden az Intersnack
11,3 milliárdra nőtt a Chio termékeket gyártó Intersnack Magyarország Kft. nettó árbevétele tavaly. A 7 százalékos növekedéssel egy évek óta csökkenő trendet fordított meg a győrszentiváni snackgyár, amit a belföldi és a tengerentúli értékesítés növelésével, valamint a működés racionalizálásával tudott elérni. „Európa egyik legalacsonyabb egy főre eső snackfogyasztását felmutató belföldi piacunk a népegészségügyi termékadó bevezetése óta folyamatosan zsugorodik, és a magyar Intersnack hagyományos exportterületeinek számító cseh, szlovák, román, bolgár snackpiacok is gyengélkednek, így tavaly különösen nehéz körülmények között tudtunk fordítani a cég helyzetén” – mondta Merkler Róbert, az Intersnack ügyvezető igazgatója. „A foci vb és Eb alatt hagyományosan sok ropogtatnivaló fogy, ezért idén talán megállhat a piaccsökkenés. Pozitív várakozással tekintünk a tavaly beindult távol-keleti és a skandináv eladásainkra is” – árulta el a cégvezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >Az AHR Expo-n debütáltak az LG legújabb HVAC megoldásai
Az LG Electronics (LG) a floridai Orlandóban megrendezett, világhírű AHR…
Tovább olvasom >