Foodapest-Infobox
A gazdasági válság új kihívásokat, s egyben új lehetőséget is hoz magával. A jövő évi üzleti és marketingtervek készítésének időszakában fontos kiemelni, hogy a kiállítások legfontosabb ismérvei: a személyesség, a vizualitás, a gyorsaság, a költséghatékonyság és a befektetések mérhetősége egyre inkább felértékelődnek, s egyedülálló lehetőséget kínálnak az üzleti célok eléréséhez. Ehhez kínál megoldást a FOODAPEST, az élelmiszeripar, az élelmiszer-gépipar és a vendéglátóipar legnagyobb hazai seregszemléje 2010 februárjában, a megújult, korszerű infrastruktúrájú HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban.
– A válság hatásainak ellensúlyozására a szervezők a korábbi évekénél alacsonyabb helydíjjal álltak elő, és új szolgáltatásokkal járulnak hozzá a sikeres kiállítási részvételhez.
– Bővült az online marketingszolgáltatások köre: a kiállítók a Foodapest weboldalán egy kóddal beléphetnek a saját adatlapjukra, ahol szöveges- és képanyagot tölthetnek fel cégükről, termékeikről, szolgáltatásaikról.
Az ügyfelek meghívására pedig kedvezményes e-ticketet biztosítanak a szervezők.
– A látogatók számára újdonság: egy belépőjeggyel tekinthetik meg a FOODAPEST-et és a – most először – vele egy időben rendezett UKBA nemzetközi cukrászati, sütőipari és gasztronómiai szakkiállítást.
– A kiállítók és látogatók kényelmét szolgálja a nyáron megnyílt 4 csillagos Expo Congress Hotel, közvetlenül a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont főbejárata mellett.
A szálloda 10 emeletén található 160 tágas, légkondicionált, LCD-televízióval, minibárral, széffel ellátott standard és superior szoba, valamint a lakosztályok kényelmes tartózkodást biztosítanak. A szálloda teljes területén biztosított az ingyenes wifi-kapcsolat, továbbá 2 Business Corner is szélesíti az üzleti szolgáltatások listáját. A hotel sajátossága a 12. emeleti panorámabár, valamint a jacuzzival, szaunával, gőzkabinnal, modern gépekkel felszerelt Spa & Fitness részleg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >