Food-to-Go pulttal kísérletezik az Asda két üzletben
Az Asda brit kiskereskedelmi vállalat food-to-go koncepciót tesztel a Leicester és Dagenham üzletekben, ahol barista stílusú kávét, friss szendvicseket és süteményeket kínáló pultok működnek.
Az „Asda Food Hub” menüje a nap folyamán változik: reggelit, ebédet és délutáni harapnivalókat, valamint menüket kínál majd.
A menüajánlatok között szerepel többek között egy reggeli szendvics és egy forró ital 3 fontért, vagy friss bagett és egy forró ital 4,50 fontért.
Az Asda Food Hub része a kiskereskedő stratégiájának, amelynek célja, hogy az Egyesült Királyság második számú szupermarketjévé váljon azáltal, hogy egyre szélesebb vásárlói körnek kínál minőséget és értéket.
– Mindig keressük a módját annak, hogy a vásárlóknak nagyobb minőségi választékot kínáljunk megfizethető áron, és az új Asda Food Hub remek példája ennek – nyilatkozta az Asda szóvivője.
A koncepció további nagy látogatottságú üzletekben történő bevezetéséről szóló döntés a kísérleti üzletekből érkező visszajelzésektől függ.
Az Asda Food Hub elindítását az Asda hagyományos – szendvicseket, salátákat és wrapeket tartalmazó – food-to-go kínálatának 1,2 millió font értékű megújítása előzte meg.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >