Folytatódik az Obi menetelése
A 2008. április 30-val zárult üzleti évben elért 53,7 milliárd forintos forgalom mellett 16 millió látogató fordult meg a 21 Obi áruházban, akik közül 8,3 milliónyian váltak vásárlóvá.
Az OBI 2008/2009-ben legalább
2 új áruház megnyitását tervezi.
Szegeden az új áruház nemrég lezajlott
bokrétaavatása kapcsán megerősítették,
hogy a 2. szegedi áruház átadására
még 2008-ban sor kerül.
Szintén elkezdődtek a
kecskeméti áruház építési
munkálatai és ezzel újabb megyében és
megyeszékhelyen jelent meg az OBI. Folytatódik az OBI
régebbi építésű áruházak
megújulását, az új generációs
áruházak létrehozását célzó
programja is, amely az eladótér bővítésén,
az áruválaszték és a szolgáltatások
szélesítésén alapul.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >