Folytatódik az Obi menetelése
A 2008. április 30-val zárult üzleti évben elért 53,7 milliárd forintos forgalom mellett 16 millió látogató fordult meg a 21 Obi áruházban, akik közül 8,3 milliónyian váltak vásárlóvá.
Az OBI 2008/2009-ben legalább
2 új áruház megnyitását tervezi.
Szegeden az új áruház nemrég lezajlott
bokrétaavatása kapcsán megerősítették,
hogy a 2. szegedi áruház átadására
még 2008-ban sor kerül.
Szintén elkezdődtek a
kecskeméti áruház építési
munkálatai és ezzel újabb megyében és
megyeszékhelyen jelent meg az OBI. Folytatódik az OBI
régebbi építésű áruházak
megújulását, az új generációs
áruházak létrehozását célzó
programja is, amely az eladótér bővítésén,
az áruválaszték és a szolgáltatások
szélesítésén alapul.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >