Folytatódik az e-kereskedelmi piac konszolidációja
Az egyik legnagyobb, teljes mértékben magyar tulajdonban lévő, ruházati termékeket forgalmazó webáruház jött létre, miután április elsején a hdiShop tulajdonosa megvásárolta a Dressa.hu-t. A tranzakció pénzügyi részleteit az érintettek üzleti titokként kezelik. A fúzió végleges lezárása 2020 elején várható.
A szegedi központú hdiShop – korábban Harisnyadiszkont – webáruház minőségi fehérnemű és alsóruházat forgalmazásával foglalkozik. A 16 éves múltra visszatekintő webshop a múlt évben 45 százalékkal növelte forgalmát, ami így meghaladta a 300 millió forintot. A budapesti székhelyű Dressa.hu minőségi felsőruházati termékeket értékesít. A két webáruház tavalyi összesített forgalma meghaladta a félmilliárd forintot.
– A Dressa.hu megvásárlása fontos mérföldkő az életünkben, ami azon túl, hogy jelentősen megerősíti helyzetünket a piacon, lehetőséget kínál arra is, hogy még szélesebb választékkal és magasabb színvonalon szolgáljuk ki vásárlóinkat. Úgy döntöttünk, hogy a jövőben a ruházati kereskedelemben jobban csengő Dressa márkanév alatt működünk majd tovább. A fúzióval a fogyasztók járnak majd a legjobban, mivel mindkét webáruházból megtartjuk majd a jó dolgokat, legyen az akár szolgáltatás, akár termék – mondta el Csányi Zoltán, a ZV-IMPEX Bt. tulajdonosa. //
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >