Folytatódik az e-kereskedelmi piac konszolidációja
Az egyik legnagyobb, teljes mértékben magyar tulajdonban lévő, ruházati termékeket forgalmazó webáruház jött létre, miután április elsején a hdiShop tulajdonosa megvásárolta a Dressa.hu-t. A tranzakció pénzügyi részleteit az érintettek üzleti titokként kezelik. A fúzió végleges lezárása 2020 elején várható.
A szegedi központú hdiShop – korábban Harisnyadiszkont – webáruház minőségi fehérnemű és alsóruházat forgalmazásával foglalkozik. A 16 éves múltra visszatekintő webshop a múlt évben 45 százalékkal növelte forgalmát, ami így meghaladta a 300 millió forintot. A budapesti székhelyű Dressa.hu minőségi felsőruházati termékeket értékesít. A két webáruház tavalyi összesített forgalma meghaladta a félmilliárd forintot.
– A Dressa.hu megvásárlása fontos mérföldkő az életünkben, ami azon túl, hogy jelentősen megerősíti helyzetünket a piacon, lehetőséget kínál arra is, hogy még szélesebb választékkal és magasabb színvonalon szolgáljuk ki vásárlóinkat. Úgy döntöttünk, hogy a jövőben a ruházati kereskedelemben jobban csengő Dressa márkanév alatt működünk majd tovább. A fúzióval a fogyasztók járnak majd a legjobban, mivel mindkét webáruházból megtartjuk majd a jó dolgokat, legyen az akár szolgáltatás, akár termék – mondta el Csányi Zoltán, a ZV-IMPEX Bt. tulajdonosa. //
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Immár ajándékozni is tudunk a Wolt-applikáción keresztül
Új funkció a Wolton: immár ajándékozni is tudunk az applikáción…
Tovább olvasom >K&H: mit mutat a fiatalok pénztárcája? Minden negyedik magyar huszonéves képtelen félretenni
Bár a fiatalok 57 százaléka rendelkezik valamekkora megtakarítással, 25 százalékuk…
Tovább olvasom >