Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY Magyarország. A diszkontlánc május 30-tól kezdődően a vegyi áru választékának közel 40%-ánál csökkenti az árakat, így például a mosópor, az öblítő, a tusfürdő vagy a fogkrém most még nagyobb kedvezménnyel szerezhető be az üzletekben. A kiárusítás az elkövetkezendő hetekben közel 170 alapvető terméket fog érinteni, és bevásárlásonként akár több ezer forint kedvezményt is jelenthet a már megszokott pénztárcabarát árakból.
Még kedvezőbb áron az alapvető háztartási cikkek
Az alapvető háztartási és higiéniai termékek a mindennapi bevásárlások elengedhetetlen részei. Jelentős szerepet töltenek be a havi kiadásokban is, amit a PENNY vásárlási adatai is igazolnak: a diszkontlánc elemzései alapján minden 4. vásárlói kosárba kerül valamilyen vegyi áru.
“A PENNY számára kiemelten fontos, hogy vásárlói számára egyszerre biztosítsa a minőséget és a pénztárcabarát árakat. Május 30-tól ezért a háztartási és higiéniai termékek közel 40%-ánál újabb tartós kedvezményekkel találkozhatnak a vásárlóink, amivel még több maradhat a pénztárcákban”
– mondta el Bálint Zoltán, a PENNY beszerzési osztályvezetője.
Tartós árcsökkentés, jelentős megtakarítás a háztartásoknak
Az árleszállítás legújabb hulláma 17 termékkategóriát és összesen közel 170 terméket fog érinteni, köztük olyan alapvető háztartási cikkeket, mint a mosóporok, tusfürdők, samponok, testápolók, fogkrémek, borotvahabok és papírzsebkendők. Az árcsökkentéssel termékenként akár több száz, bevásárlásonként pedig akár több ezer forintot is megspórolhatnak a vásárlók, különösen, ha figyelemmel kísérik a kedvezményes termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Többmilliós adománnyal segítette a rászoruló gyermekeket a PENNY
Ismét több millió forint értékű pénz- és termékadománnyal segítette a…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >