Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY Magyarország. A diszkontlánc május 30-tól kezdődően a vegyi áru választékának közel 40%-ánál csökkenti az árakat, így például a mosópor, az öblítő, a tusfürdő vagy a fogkrém most még nagyobb kedvezménnyel szerezhető be az üzletekben. A kiárusítás az elkövetkezendő hetekben közel 170 alapvető terméket fog érinteni, és bevásárlásonként akár több ezer forint kedvezményt is jelenthet a már megszokott pénztárcabarát árakból.
Még kedvezőbb áron az alapvető háztartási cikkek
Az alapvető háztartási és higiéniai termékek a mindennapi bevásárlások elengedhetetlen részei. Jelentős szerepet töltenek be a havi kiadásokban is, amit a PENNY vásárlási adatai is igazolnak: a diszkontlánc elemzései alapján minden 4. vásárlói kosárba kerül valamilyen vegyi áru.
“A PENNY számára kiemelten fontos, hogy vásárlói számára egyszerre biztosítsa a minőséget és a pénztárcabarát árakat. Május 30-tól ezért a háztartási és higiéniai termékek közel 40%-ánál újabb tartós kedvezményekkel találkozhatnak a vásárlóink, amivel még több maradhat a pénztárcákban”
– mondta el Bálint Zoltán, a PENNY beszerzési osztályvezetője.
Tartós árcsökkentés, jelentős megtakarítás a háztartásoknak
Az árleszállítás legújabb hulláma 17 termékkategóriát és összesen közel 170 terméket fog érinteni, köztük olyan alapvető háztartási cikkeket, mint a mosóporok, tusfürdők, samponok, testápolók, fogkrémek, borotvahabok és papírzsebkendők. Az árcsökkentéssel termékenként akár több száz, bevásárlásonként pedig akár több ezer forintot is megspórolhatnak a vásárlók, különösen, ha figyelemmel kísérik a kedvezményes termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Árzuhanás a paradicsomválasztékban és bőséges jégkrémkínálat a PENNY-ben
A nyár beköszöntével a PENNY szezonális termékekkel és árcsökkentésekkel várja…
Tovább olvasom >Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >