Folytatódik az árcsökkentés a Lidlnél is
A Lidl közölte, hogy a január 1-jén indított árcsökkentési programjában már több száz termék árát csökkentették. A tendencia folytatódik.

A csökkenés mértéke akár a 29 százalékot is elérheti
„Egyes árucikkek akár 29 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak, de átlagot tekintve mintegy 10 százalékkal kerülnek kevesebbe az érintett termékek, ami jelentős megtakarítást, könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak”
– írta a Lidl.
Hozzátették azt is, hogy
„a tej és tejtermékek esetében többek között többféle vaj, sajt és tejföl, a 18-féle pékáru közül például az 1 kg-os szeletelt fehér kenyér, valamint a nosztalgiakifli lett olcsóbb, de a rizs, a baromfirudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatóak az árcsökkentett termékek”.
A csökkenés mértéke akár a 29 százalékot is elérheti, de számos esetben 20 százalék felett mérséklődtek az árak
– írta a vállalat, leszögezve, stratégiai céljuk, hogy még tovább bővítsék az árcsökkentett termékek körét.
Kapcsolódó cikkeink
Gyorsuló infláció Magyarországon: brutális élelmiszerdrágulás és kérdéses hatékonyságú intézkedések
2025 februárjában ismét gyorsult az infláció Magyarországon: a fogyasztói árak…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Elemző az M1-en: ez az árképzés pofátlan a multik részéről
Az élelmiszerkereskedő cégek számára hatalmas extraprofitot jelentő élelmiszer-árképzést ésszerű keretek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >