Folytatódik az árcsökkentés a Lidlnél is
A Lidl közölte, hogy a január 1-jén indított árcsökkentési programjában már több száz termék árát csökkentették. A tendencia folytatódik.
„Egyes árucikkek akár 29 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak, de átlagot tekintve mintegy 10 százalékkal kerülnek kevesebbe az érintett termékek, ami jelentős megtakarítást, könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak”
– írta a Lidl.
Hozzátették azt is, hogy
„a tej és tejtermékek esetében többek között többféle vaj, sajt és tejföl, a 18-féle pékáru közül például az 1 kg-os szeletelt fehér kenyér, valamint a nosztalgiakifli lett olcsóbb, de a rizs, a baromfirudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatóak az árcsökkentett termékek”.
A csökkenés mértéke akár a 29 százalékot is elérheti, de számos esetben 20 százalék felett mérséklődtek az árak
– írta a vállalat, leszögezve, stratégiai céljuk, hogy még tovább bővítsék az árcsökkentett termékek körét.
Kapcsolódó cikkeink
MNB: átmenetileg emelkedik, de 2025-ben a három százalékos sávban alakulhat az infláció
A következő hónapokban átmenetileg emelkedik, 2025 egészében azonban jobbára a…
Tovább olvasom >Decemberben július óta a legmagasabbra emelkedett az euróövezeti infláció
Decemberben már sorban a harmadik egymást követő hónapban emelkedett az…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >