Folytatódik a Retail Decoded
Hétrészesre bővült a Shop! nemzetközi egyesület által indított Retail Decoded elnevezésű podcast-sorozat.
A legújabb epizódban Jean-Pierre Lacroix, a torontói Shikatani Lacroix ügynökség alapító elnöke ad betekintést a mesterséges intelligencia retaillehetőségeibe, hogyan lehet a legújabb technológiák felhasználásával az értékesítés helyén érzelmi kapcsolatot kialakítani a vásárlókkal.
A sorozat korábbi részeiben iparági szakértők a fogyasztói érzelemkeltés más aspektusait is körbejárják, a hangfelvételek között pedig a jövőbeli in-store élményekről, valamint az üzletdizájn és -berendezés forgalomra gyakorolt hatásairól is hallhatunk gondolatokat. A podcast adások elérhetők a http://www.shopassociation.org/podcasts/ weboldalon. //
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >