Folytatódik a Retail Decoded
Hétrészesre bővült a Shop! nemzetközi egyesület által indított Retail Decoded elnevezésű podcast-sorozat.
A legújabb epizódban Jean-Pierre Lacroix, a torontói Shikatani Lacroix ügynökség alapító elnöke ad betekintést a mesterséges intelligencia retaillehetőségeibe, hogyan lehet a legújabb technológiák felhasználásával az értékesítés helyén érzelmi kapcsolatot kialakítani a vásárlókkal.
A sorozat korábbi részeiben iparági szakértők a fogyasztói érzelemkeltés más aspektusait is körbejárják, a hangfelvételek között pedig a jövőbeli in-store élményekről, valamint az üzletdizájn és -berendezés forgalomra gyakorolt hatásairól is hallhatunk gondolatokat. A podcast adások elérhetők a http://www.shopassociation.org/podcasts/ weboldalon. //
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú platformot kínál a Rohlik Group a kiskereskedőknek világszerte
Önálló céget hozott létre a Rohlik Group abból a célból, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >