Folytatódik a Retail Decoded
Hétrészesre bővült a Shop! nemzetközi egyesület által indított Retail Decoded elnevezésű podcast-sorozat.
A legújabb epizódban Jean-Pierre Lacroix, a torontói Shikatani Lacroix ügynökség alapító elnöke ad betekintést a mesterséges intelligencia retaillehetőségeibe, hogyan lehet a legújabb technológiák felhasználásával az értékesítés helyén érzelmi kapcsolatot kialakítani a vásárlókkal.
A sorozat korábbi részeiben iparági szakértők a fogyasztói érzelemkeltés más aspektusait is körbejárják, a hangfelvételek között pedig a jövőbeli in-store élményekről, valamint az üzletdizájn és -berendezés forgalomra gyakorolt hatásairól is hallhatunk gondolatokat. A podcast adások elérhetők a http://www.shopassociation.org/podcasts/ weboldalon. //
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával újít a Magnum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: Hitelkártya egy perc alatt – új korszak a bankolásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fontos AI-megállapodást kötött az Asda és a Microsoft
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is az Edeka a német vásárlók kedvence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nehézfém kioldódás miatt többféle bögrét is visszahívtak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magas glicerintartalom miatt visszahívták a Toxic Waste márkájú ízesített jégkásákat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >