Folytatódik a Pedigree® Örökbefogadási Program
Magyarország egyik legnagyobb állateledel-gyártó és -forgalmazó vállalata, a MARS Magyarország idén folytatja a Pedigree® Örökbefogadási Programot, amelynek célja a menhelyen élő kutyák sorsának javítása és a társadalmi tudatformálás.A kampány anyagi alapja a Pedigree® termékek értékesítéséből 2010. június 1. és november 30. között befolyt összeg, de minimum a cég által garantált tízmillió forint, amelyet az öt nyertes menhely között osztanak szét. A kezdeményezés sikerét jelzi, hogy a honlap (http://pedigreeorokbefogadas.hu/) segítségével eddig mintegy másfél ezer kutya talált gazdára. Idén két téma kap kiemelt hangsúlyt: a virtuális örökbefogadás és az örökbefogadott kutyák beilleszkedése új környezetükbe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >