Folytatódik a növekedés, megtalálta a vásárlók szívéhez vezető utat a MediaMarkt
Jelentősen nőtt a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy forgalma és nyeresége is a 2024/25-ös pénzügyi év első negyedében a nehéz gazdasági helyzet ellenére is – áll a cégcsoport közleményében. Az eredmények azt mutatják, hogy bevált a MediaMarkt stratégiája, miszerint egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz sikeresen vezették be az omnichannel modellt.
Mi a titok? Ügyfélközpontúság és kényelem minden szinten
A MediaMarkt sikerének kulcsa, hogy a vásárlók igényeit helyezi a középpontba. Akár online, akár a boltokban, mindenhol magas színvonalú kiszolgálással és szakértelemmel találkoznak a vásárlók. A cégcsoport folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, például személyre szabott tanácsadást kínál, és online időpontfoglalási rendszerével egyre több üzletben minimálisra csökkenti a várakozási időt.
A számok is magukért beszélnek: a Ceconomy árbevétele 9,5%-kal, 7,6 milliárd euróra nőtt az első negyedévben, a korrigált nyeresége pedig 12,8%-kal emelkedett. Az online eladások is szárnyalnak, közel 16%-os növekedést produkáltak.
Fenntarthatóság és növekedés
A MediaMarkt a vásárlói élmény mellett a környezetvédelemre is nagy hangsúlyt fektet. Egyre több „BetterWay” jelzésű, fenntartható terméket kínálnak, amelyek aránya csoport szinten már elérte a 25%-ot az eladásokban. Sokan élnek a használt készülékek visszavásárlásának lehetőségével, és a felújított termékek is egyre népszerűbbek.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a MediaMarkt Magyarország is hozzájárul a cégcsoport nemzetközi sikeréhez. Magyarországon piacvezetők vagyunk, és nálunk is a magas színvonalú, omnichannel szolgáltatások és a vásárlói igényekre szabott megoldások jelentik a siker kulcsát. Kiemelt figyelmet fordítunk a fenntartható termékek kínálatának bővítésére és a környezettudatos vásárlás ösztönzésére, hogy vásárlóink a lehető legjobb élményt kapják, miközben a jövőre is gondolnak.”
– mondta Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >