Kóstoltatással is népszerűsítette a SPAR a kiváló magyar dinnyét
A SPAR Magyarország Kft. 2013. augusztus 1-jén és 2-án 79 áruházában kóstoltatással is népszerűsítette a magyar dinnye fogyasztását. A magyar dinnye kampány első 10 napjában a SPAR mintegy 400 áruházában az értékesített mennyiség jelentős mértékben, eddig 34%-kal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának értékesítési adatait.
A cégcsoport dinnyekóstoltatáshoz kapcsolódó augusztus 2-i ünnepélyes kampányeseményét megtisztelte jelenlétével Czerván György, a Vidékfejlesztési Minisztérium agrárgazdaságért felelős államtitkára is.
A SPAR ez évben is támogatja a Vidékfejlesztési Minisztérium, a Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és a Magyarországi Dinnyetermelők Szövetsége magyar dinnye népszerűsítésére vonatkozó szándékait és csatlakozott a hazai gyümölcs fogyasztását ösztönző kampányhoz. A programsorozat része az áruházi dinnyekóstoltatás is, melynek SPAR hálózatán belüli, tájékoztatóval egybekötött ünnepélyes eseményére 2013. augusztus 2-án délelőtt, a budapesti Allee Bevásárlóközpontban lévő INTERSPAR áruházban került sor. Az eseményen részt vett Simonka György, a Dinnyeszövetség elnöke, Dr. Mártonffy Béla, a Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet elnöke, valamint Engelhart József, dombegyházi dinnyetermelő, a Zöldség-Gyümölcs Terméktanács elnökségi tagja is.
Saltzer Kornél, a SPAR Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója a magyar dinnye SPAR-hálózaton belüli értékesítéséről a következőképpen nyilatkozott: „A kiváló minőségű, édes magyar dinnye iránti kereslet az elmúlt években növekvő tendenciát mutatott. Az értékesített mennyiség az utóbbi öt évben több mint másfélszeresére nőtt, 2012-ben a SPAR-csoport üzleteiben 4 572 tonnát tett ki, köszönhetően a magyar dinnyetermelők érdekeit szem előtt tartó piaci szereplők összefogásának. Az idei magyar dinnye kampány első 10 napját összehasonlítva a tavalyi év azonos időszakával, az értékesített mennyiségben már most 34%-os növekedést tapasztalunk.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >