Folytatódik a Foodpanda világszintű terjeszkedése
A Foodpanda-csoport további 20 millió dollárnyi befektetést kapott, hogy folytatathassa világhódító útját. Jelenleg négy kontinensen is tevékenykedik, célja, hogy 2014 első negyedévében már a világ 40 országában jelen legyen. A Foodpanda és a partnercége, a Hellofood a leggyorsabb ütemben növekvő online ételrendelő szolgáltatás, mely mostani tőkebefektetését egy olyan befektetői csoporttól kaptak, melynek tagja a Phenomen Ventures is. 2013-ban a Foodpanda már kapott 20 millió dollárt több befektetői csoporttól, többek között a Phenomen Ventures-től és az Investment AB Kinneviktől, és 8 millió dollárnyi tőkebefektetést az iMENA Holdings-tól.
Tavaly 20 új országban jelent meg a Foodpanda, és vezette be iOS és Android telefonos applikációját, mely jelenleg egyike a legnépszerűbb ételrendelő-applikációknak. Hazánkban az iOS telefonos applikáció épp a harmadik helyet birtokolja az App Store food&drink listáján. A hosszútávon fenntartható növekedési stratégiája szerint nyolc további országban jelenik meg a piacon 2014 első hónapjaiban: Horvátország, Bulgária, Szerbia, Szlovénia, Kazahsztán, Azerbajdzsán, Tanzánia és Uganda.
A Foodpanda/Hellofood társalapítója, globális ügyvezető igazgatója, Ralf Wenzel hozzátette:
„Jelenleg mi a vagyunk a legjelentősebb aktívan működő és folyamatosan növekvő online ételrendelő szolgáltatás Ázsiában, Európában, Közép- és Dél-Amerikában, a Közel-Keleten és Afrikában. A tapasztalt befektetők kiérdemelt bizalmának köszönhetően folytathatjuk növekedési stratégiánkat, hogy valóban globális méreteket öltő internetes márkává válhassunk. Azokon a piacokon, ahol már jelen vagyunk, szeretnénk továbbterjeszkedni, erősíteni jelenlétünket. Továbbra is folyamatosan fejlesztünk ügyfélszolgálatainkon, és törekszünk arra, hogy a lehető legjobb és legegyszerűbb módja legyünk az ételrendelésnek – attól függetlenül, hogy épp a világ mely országban vagyunk.”
Az online ételrendelő szolgáltatás segít az éttermeknek eladásaik növelésében online és mobiltelefonos felületek segítségével, ráadásul folyamatosan megújuló technológia hátteret biztosít és statisztikákkal látja el őket. A fogyasztók online kiválaszthatják és megrendelhetik kedvenc ételeiket, majd a Foodpanda a rendelést közvetlenül az éttermek felé továbbítja, akik kiszállítják azt. Világszerte több mint 22.000 partnerétteremmel dolgozik együtt a Foodpanda.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >