Folytatódik a drogériák fejlődése

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 07. 19. 00:00

A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru kategória kiskereskedelmi forgalmából két százalékkal nagyobb, 23 százalékos mértékben részesednek a drogériák.

 

Jól lehet tavaly óta a Nielsen által regisztrált üzletek
száma százzal csökkent, a vegyiáru szaküzletek 23%-os részesedése még így is
meghaladja a nyugati átlagot.
A legújabb, 2006 május-2007 áprilisi adatok szerint a tíz
legnagyobb forgalmú háztartási vegyiáru kategóriából a drogériák piaci
részesedése a következő: Mosószer 9 százalék, toalett papír 8, nadrágpelenka
31, dezodor 34, tusfürdő 23, öblítő 9, általános tisztító 17, sampon 26,
fogkrém 23, mosogatószer 15.

Kapcsolódó cikkeink