Folytatódik a drogériák fejlődése
A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru kategória kiskereskedelmi forgalmából két százalékkal nagyobb, 23 százalékos mértékben részesednek a drogériák.
Jól lehet tavaly óta a Nielsen által regisztrált üzletek
száma százzal csökkent, a vegyiáru szaküzletek 23%-os részesedése még így is
meghaladja a nyugati átlagot.
A legújabb, 2006 május-2007 áprilisi adatok szerint a tíz
legnagyobb forgalmú háztartási vegyiáru kategóriából a drogériák piaci
részesedése a következő: Mosószer 9 százalék, toalett papír 8, nadrágpelenka
31, dezodor 34, tusfürdő 23, öblítő 9, általános tisztító 17, sampon 26,
fogkrém 23, mosogatószer 15.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: jelentős áresés a sertéspiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
