Folytatódik a drogériák fejlődése
A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru kategória kiskereskedelmi forgalmából két százalékkal nagyobb, 23 százalékos mértékben részesednek a drogériák.
Jól lehet tavaly óta a Nielsen által regisztrált üzletek
száma százzal csökkent, a vegyiáru szaküzletek 23%-os részesedése még így is
meghaladja a nyugati átlagot.
A legújabb, 2006 május-2007 áprilisi adatok szerint a tíz
legnagyobb forgalmú háztartási vegyiáru kategóriából a drogériák piaci
részesedése a következő: Mosószer 9 százalék, toalett papír 8, nadrágpelenka
31, dezodor 34, tusfürdő 23, öblítő 9, általános tisztító 17, sampon 26,
fogkrém 23, mosogatószer 15.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >