Folytatódik a drogériák fejlődése
A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru kategória kiskereskedelmi forgalmából két százalékkal nagyobb, 23 százalékos mértékben részesednek a drogériák.
Jól lehet tavaly óta a Nielsen által regisztrált üzletek
száma százzal csökkent, a vegyiáru szaküzletek 23%-os részesedése még így is
meghaladja a nyugati átlagot.
A legújabb, 2006 május-2007 áprilisi adatok szerint a tíz
legnagyobb forgalmú háztartási vegyiáru kategóriából a drogériák piaci
részesedése a következő: Mosószer 9 százalék, toalett papír 8, nadrágpelenka
31, dezodor 34, tusfürdő 23, öblítő 9, általános tisztító 17, sampon 26,
fogkrém 23, mosogatószer 15.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >