Folytatódik a brit árháború
A Lidl és az Aldi októberben 18%-kal növelte az eladásait Angliában. Még gyorsabban fejlődnek, mint az előző hónapokban. A két cég elsősorban a két nagy angol üzletlánccal, a Tescóval és az Asdával versenyez, melyek mindketten teret vesztettek német versenytársaikkal szemben az elmúlt negyedévben. A nemzetközi elemző cég, a Kantar Worldpanel szerint nem mutat semmi jel arra, hogy az árverseny enyhülne a résztvevők között. A Tesco például szeptemberben elindította „árkiegyenlítő” programját, melynek keretén belül azonnali kedvezményt kínálnak utalványok vagy más akciók helyett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu letarolja a hazai webshopokat – a karácsony sem hoz változást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöldhitelezés: lendületben a fenntartható finanszírozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
