Folytatódik a brit árháború
A Lidl és az Aldi októberben 18%-kal növelte az eladásait Angliában. Még gyorsabban fejlődnek, mint az előző hónapokban. A két cég elsősorban a két nagy angol üzletlánccal, a Tescóval és az Asdával versenyez, melyek mindketten teret vesztettek német versenytársaikkal szemben az elmúlt negyedévben. A nemzetközi elemző cég, a Kantar Worldpanel szerint nem mutat semmi jel arra, hogy az árverseny enyhülne a résztvevők között. A Tesco például szeptemberben elindította „árkiegyenlítő” programját, melynek keretén belül azonnali kedvezményt kínálnak utalványok vagy más akciók helyett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A robotkasszák térhódítása Magyarországon
Az önkiszolgáló kasszák egyre nagyobb teret hódítanak a magyar boltokban,…
Tovább olvasom >Feldolgozott húsok: egészségesek vagy inkább kerülendők?
A magyarok körében rendkívül népszerűek a felvágottak, amelyek gyors és…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: a nyugdíjasok külön kártyát kapnak majd az áfa-visszatérítés érvényesítéséhez
Az áfa-visszatérítéshez a nyugdíjasok külön kártyát kapnak majd, amelyet a…
Tovább olvasom >