Folytatódik a brit árháború
A Lidl és az Aldi októberben 18%-kal növelte az eladásait Angliában. Még gyorsabban fejlődnek, mint az előző hónapokban. A két cég elsősorban a két nagy angol üzletlánccal, a Tescóval és az Asdával versenyez, melyek mindketten teret vesztettek német versenytársaikkal szemben az elmúlt negyedévben. A nemzetközi elemző cég, a Kantar Worldpanel szerint nem mutat semmi jel arra, hogy az árverseny enyhülne a résztvevők között. A Tesco például szeptemberben elindította „árkiegyenlítő” programját, melynek keretén belül azonnali kedvezményt kínálnak utalványok vagy más akciók helyett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >