Folytatódik a brit árháború
A Lidl és az Aldi októberben 18%-kal növelte az eladásait Angliában. Még gyorsabban fejlődnek, mint az előző hónapokban. A két cég elsősorban a két nagy angol üzletlánccal, a Tescóval és az Asdával versenyez, melyek mindketten teret vesztettek német versenytársaikkal szemben az elmúlt negyedévben. A nemzetközi elemző cég, a Kantar Worldpanel szerint nem mutat semmi jel arra, hogy az árverseny enyhülne a résztvevők között. A Tesco például szeptemberben elindította „árkiegyenlítő” programját, melynek keretén belül azonnali kedvezményt kínálnak utalványok vagy más akciók helyett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös A Fenntartható jövőért díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan induljunk el, ha még nem vagyunk jelen az internetes kereskedelemben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
