Folytatja terjeszkedését a Primark az Egyesült Államokban
A divat- és háztartási cikk kereskedő Primark újabb piacra lép be az amerikai Közép-Nyugaton és a tervek szerint még idén megnyitja első üzletét Michigan államban, Detroit északi elővárosában.
A mintegy 3400 négyzetméteres üzlet szeptember 12-én nagy ünnepséggel várja vásárlóit.
A michigani piacra lépést egy orlandói üzlet nyitása előzi meg augusztus 29-én. A Primark folyamatosan terjeszkedik az Egyesült Államokban, és az újabb üzletnyitások eredményeképpen a boltok száma hálózatában ezzel 27-re nő 11 államban. A kereskedő korábban azt közölte, hogy 2026-ig 60 amerikai üzletet kíván nyitni.
A Primark Virginia, Texas és Maryland államokban is aláírt már üzlethelyiségekre vonatkozó bérleti szerződéseket, és emellett nemrégiben megnyitotta az expanziót a déli államokra összpontosítva támogató második amerikai disztribúciós központját a floridai Jacksonville-ben.
Az 1969-ben Írországban Penneys márkanév alatt alapított, jelenleg az Associated British Foods tulajdonában lévő Primark világszerte több mint 440 üzletben kínál női, férfi és gyermek divatárut és alapvető termékeket, valamint szépségápolási, háztartási cikkeket és kiegészítőket. A Primark népszerűsége nagyban köszönhető az üzleteiben megfizethető áron kapható licensztermékeknek, melyek között megtalálhatók a rajongók által kedvelt Disney- és különböző sportkollekciók, beleértve az NBA Detroit Pistons és az NFL Detroit Lions kollekciókat is.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >