Folytatja az expanziót a SPAR
Új üzletegységet nyitott Budapesten, a Váci úton a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Az áruház több mint félezer négyzetméter eladótérrel rendelkezik, 317 millió forint beruházás keretében valósult meg, s 22 munkahelyet teremtett. A SPAR idén a franchise hálózatának bővítésére és saját üzemeltetésű üzleteinek felújítására koncentrál.
500 négyzetméteres eladótérrel rendelkező, korszerű üzletegységet nyitott a fővárosban, a Váci út 34. szám alatt a SPAR Magyarország. Ez az osztrák családi tulajdonban lévő áruházlánc 387. saját üzlete Magyarországon. A beruházás közel 2 hónap alatt valósult meg és 317 millió forint befektetéssel járt. A helyszín kiválasztását és a vásárlóknak kínált termékportfólió összeállítását piaci elemezés előzte meg, amely szerint a XIII. kerület, s az új üzlet közvetlen közelében élők kellő vásárlóerővel rendelkeznek és igénylik a SPAR minőségi, gazdag választékát. A jelenlegi jogszabályok szerint ez az üzletegység sem lehet nyitva vasárnap, így hétfőtől szombatig 7.00-22.00 óra között tart majd nyitva. Az áruház 22 embernek ad munkát és a vásárlókat május 28-tól fogadja.
Erwin Schmuck, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója a megnyitó ünnepségen elmondta: a vállalat az elmúlt 24 évben mintegy 1 milliárd eurót fektetett be a magyar piacon, ebből csaknem 55 millió eurót 2014-ben, és ezzel mintegy 800 új munkahelyet is teremtett. Hozzátette: 2015-ben, ha nem is ilyen léptékben, de továbbra is az expanzió és a bővülés a cél, annak ellenére, hogy a külső gazdasági körülmények megváltoztak Magyarországon, s például a vasárnapi zárva tartásnak köszönhetően átalakulnak a vásárlási szokások.
A Váci úti áruháznyitásnak köszönhetően a SPAR összesen 393 ezer négyzetméteren szolgálja ki a vásárlókat. Az üzletegységben – a legszélesebb fogyasztói igényeknek megfelelően – hangsúlyos szerepet kapnak a kedvező árú SPAR sajátmárkás cikkek és a megszokott, kiváló márkatermékek is. A csemegepultban elérhetőek a cégcsoport saját húsüzeméből származó, ellenőrzött minőségű REGNUM hentesáruk és húskészítmények és széles a választéka a helyben sütött friss pékáruknak, a zöldség-gyümölcsnek és a hidegkonyhai készítményeknek is.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >