Folytatja a Lidl só- és cukoroptimalizálási programját
A 2019-es gazdasági évben, az előzőhöz képest a Lidl közel 18 tonna sóval és több mint 196 tonna cukorral kevesebbet használt fel saját márkás termékeiben, és járult hozzá vásárlói egészségének megőrzéséhez – közölte a cég novemberi sajtóközleményében.
Innovatív és felelős vállalatként a Lidl Magyarország folyamatosan törekszik az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. Az áruházlánc beszerzési politikájának egyik fontos elemévé vált, hogy 2025-re 20%-kal kevesebb hozzáadott cukor- és sómennyiséggel kínálja saját márkás termékeit.
A diszkontlánc november 5-től két héten keresztül akciós újságjában is kiemelt felületet szentelt arra, hogy optimalizált termékeit népszerűsítse a fogyasztóknak. Vállalásait pedig a Lidl Táplálkozáskalauz című állásfoglalásában foglalta össze, mely a vállalat honlapján érhető el. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >