Folytatja a Lidl só- és cukoroptimalizálási programját
A 2019-es gazdasági évben, az előzőhöz képest a Lidl közel 18 tonna sóval és több mint 196 tonna cukorral kevesebbet használt fel saját márkás termékeiben, és járult hozzá vásárlói egészségének megőrzéséhez – közölte a cég novemberi sajtóközleményében.
Innovatív és felelős vállalatként a Lidl Magyarország folyamatosan törekszik az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. Az áruházlánc beszerzési politikájának egyik fontos elemévé vált, hogy 2025-re 20%-kal kevesebb hozzáadott cukor- és sómennyiséggel kínálja saját márkás termékeit.
A diszkontlánc november 5-től két héten keresztül akciós újságjában is kiemelt felületet szentelt arra, hogy optimalizált termékeit népszerűsítse a fogyasztóknak. Vállalásait pedig a Lidl Táplálkozáskalauz című állásfoglalásában foglalta össze, mely a vállalat honlapján érhető el. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >Teljes teltház: a féltáv is betelt, minden rekordot megdöntve közel 13 000 nevező a 43. LIDL Balaton-átúszáson
Négy héttel a rajt előtt a 43. LIDL Balaton-átúszás összes…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >