Folytatja a Lidl só- és cukoroptimalizálási programját
A 2019-es gazdasági évben, az előzőhöz képest a Lidl közel 18 tonna sóval és több mint 196 tonna cukorral kevesebbet használt fel saját márkás termékeiben, és járult hozzá vásárlói egészségének megőrzéséhez – közölte a cég novemberi sajtóközleményében.
Innovatív és felelős vállalatként a Lidl Magyarország folyamatosan törekszik az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. Az áruházlánc beszerzési politikájának egyik fontos elemévé vált, hogy 2025-re 20%-kal kevesebb hozzáadott cukor- és sómennyiséggel kínálja saját márkás termékeit.
A diszkontlánc november 5-től két héten keresztül akciós újságjában is kiemelt felületet szentelt arra, hogy optimalizált termékeit népszerűsítse a fogyasztóknak. Vállalásait pedig a Lidl Táplálkozáskalauz című állásfoglalásában foglalta össze, mely a vállalat honlapján érhető el. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >