Folyékony szappan tasakban a Sainsbury’s-től
A Sainsbury’s saját márkás, egyliteres folyékony szappant dobott piacra tasakban. Az újítás lényege a műanyaghasználat visszaszorítása.
A tasakok 85%-kal kevesebb plasztikot tartalmaznak, s lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy ugyanazt a folyékony szappan-flakont töltsék tele újra és újra.
A kiskereskedő évente 28 tonna műanyagtól szeretne megszabadulni a tasakok bevezetésével, amelyek ára 35%-kal alacsonyabb, mint a flakonos kiszerelés.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Globális élelmiszer-drágulást hozhat a pálmaolaj-krízis
A világ legnagyobb pálmaolaj-exportőrei, Indonézia és Malajzia a következő években…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >