Folyékony szappan tasakban a Sainsbury’s-től
A Sainsbury’s saját márkás, egyliteres folyékony szappant dobott piacra tasakban. Az újítás lényege a műanyaghasználat visszaszorítása.
A tasakok 85%-kal kevesebb plasztikot tartalmaznak, s lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy ugyanazt a folyékony szappan-flakont töltsék tele újra és újra.
A kiskereskedő évente 28 tonna műanyagtól szeretne megszabadulni a tasakok bevezetésével, amelyek ára 35%-kal alacsonyabb, mint a flakonos kiszerelés.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >