Folyékony szappan tasakban a Sainsbury’s-től
A Sainsbury’s saját márkás, egyliteres folyékony szappant dobott piacra tasakban. Az újítás lényege a műanyaghasználat visszaszorítása.
A tasakok 85%-kal kevesebb plasztikot tartalmaznak, s lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy ugyanazt a folyékony szappan-flakont töltsék tele újra és újra.
A kiskereskedő évente 28 tonna műanyagtól szeretne megszabadulni a tasakok bevezetésével, amelyek ára 35%-kal alacsonyabb, mint a flakonos kiszerelés.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >