Folyamatosan, de nagyon óvatosan indul újra Európa
Európa számos országában fokozatosan újraindítják az életet, de mindenhol nagyon óvatosan cselekszenek. Igaz, van, ahol furcsának tűnő döntésekkel. Az újraindítással ugyanakkor együtt jár, hogy mindenhol továbbra is kötelező az egészségügyi védőfelszerelések használata, az előírások betartása továbbra is nagyon fontos. Mondjuk a részleteket.
Sebastian Kurz osztrák kancellár csütörtökön kijelentette, hogy Ausztriának érdeke, hogy megnyissák a határokat a járvány szempontjából „biztonságos” országok irányába, illetve hogy nincs értelme fenntartani a határellenőrzést azokon a pontokon, ahol az sokkal inkább akadályozza az embereket, mint amekkora védelmet jelent. Mindemellett felhívta a figyelmet arra is, hogy senkit sem engednek be Ausztriába azokból az országokból, ahol „nem biztonságos” a helyzet, vagyis ahol nem tudják ellenőrzés alatt tartani a koronavírus-járványt.
A legtöbb országhoz hasonlóan Ausztria turizmusát is nehéz helyzetbe hozta a koronavírus, ami a GDP több mint 15 százalékát adja. Elisabeth Köstinger turizmusért felelős miniszter megerősítette, hogy május 15-én kinyithatnak a vendéglátóhelyek Ausztriában. Felhívta ugyanakkor a figyelmet a továbbra is érvényben lévő óvintézkedések betartására; az éttermekben, kávézókban, bárokban kötelező lesz egyebek mellett az egyméteres távolság betartása, a pincéreknek a szájmaszk viselése, a vendégeknek pedig ajánlott előzetesen asztalt foglalniuk.
Kapcsolódó cikkeink
Ingyenesen szállít házhoz a Just Eat Takeaway az Amazon Prime tagoknak Európában is
Kiterjeszti Amazonnal való együttműködését a Just Eat Takeaway Európára is.…
Tovább olvasom >Ezekért a termékekért rohamoznák meg a boltokat, ha jönne egy katasztrófa
A koronavírus-járvány tanulsága alapján fontos felkészülni a váratlan eseményekre, legyen…
Tovább olvasom >Támogatják az európai kormányok az alternatív fehérjéket tartalmazó étrendet
A PLMA International összefoglalója szerint több európai ország is támogatja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >