Fóliamentes WC-papírral mindenki nyer – élen a Rossmann a zöld innovációban
A MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. fóliamentes Crepto 3240 wc-papírja 2023-ban került a Rossmann-drogériák polcaira. A termék újrahasznosított és újrahasznosítható papírdobozos csomagolásával igazi innováció, Magyarországon elsőként és eddig egyedüliként érhető el a higiéniai kategóriában. Kevesen tudják, hogy a háztartás-higiéniai papírgyártás az egyik legnagyobb fajlagos környezetterhelő ágazat – így csak célzott innovációval érhető el a fenntarthatósága. A papírdobozos megoldással az értéklánc minden szereplője nyertes lesz.
A Rossmann az innováció és az edukáció terén is kiemelkedő nyitottságot és támogatást nyújtott a termékcsaládnak. Elsőként vezették be sikeresen a fóliamentes termékkört a hazai üzletlánci csatornák közül, ezzel új, környezettudatos választékot nyújtottak vásárlóiknak. A gyártóval közösen nagy hangsúlyt fektettek a vásárlók tájékoztatására.
Kecskeméti Attila, a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. cégvezetője kiemelte, hogy a fogyasztókkal meg kellett ismertetni a csomagolást, hiszen a dobozban a termék nem látható:
„QR-kódot tartalmazó matricát helyeztünk el a Creptón, melyre kattintva videón mutattuk be, hogyan is néz ki a wc-papír.”
Jelentős akciós támogatás, online kommunikáció segítette a bevezetést, mely olyannyira sikeres volt, hogy 2024-ben a Crepto wc-papír mellett már a szintén fóliamentes Szép papír zsebkendő is elérhető a polcokon. A 30 éves Rossmann Magyarország Kft. és a 30. születésnapját idén ünneplő Piszke Papír közös történetében ez újabb jelentős mérföldkövet jelent a fenntartható, jövőbe mutató gondolkodás eredményeképpen.
Horváth Tamás, a Rossmann senior beszerzője, akihez a vegyi, háztartási és papírtermékek tartoznak a Rossmann-nál hozzátette:
„A Rossmann számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, ezért minden hasonló kezdeményezésnek örülünk és igyekszünk támogatni. A vásárlóink részéről is egyre nagyobb környezettudatosságot tapasztalunk, így az olyan fejlesztések, mint a Crepto és a fogyasztói igények szerencsésen egymásra tudnak találni.”
A vásárlók a hazai gyártású Crepto fóliamentes wc-papírral nemcsak a környezetterhelést csökkentik, hanem beltartalomban is sokat kapnak: magas lapszámot – 270 lapot egy tekercsen, ez 34,8 m papírt jelent (az üzletági standard 15-20 m/tekercs körül mozog). Ezt erősíti az is, hogy a Minőségi Mentes és Funkcionális Termékek versenyén 2023-ban a Crepto wc-papír második alkalommal lett kategóriagyőztes a Mentes Háztartás – toalettpapír kategóriában… (x)
Kapcsolódó cikkeink
Újabb 320 millió forinttal gyorsít a Cleango mobil autómosó
Zöld innováció magyar módra. 100 millió forint friss tőkebevonással és…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >