Fóliamentes WC-papírral mindenki nyer – élen a Rossmann a zöld innovációban
A MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. fóliamentes Crepto 3240 wc-papírja 2023-ban került a Rossmann-drogériák polcaira. A termék újrahasznosított és újrahasznosítható papírdobozos csomagolásával igazi innováció, Magyarországon elsőként és eddig egyedüliként érhető el a higiéniai kategóriában. Kevesen tudják, hogy a háztartás-higiéniai papírgyártás az egyik legnagyobb fajlagos környezetterhelő ágazat – így csak célzott innovációval érhető el a fenntarthatósága. A papírdobozos megoldással az értéklánc minden szereplője nyertes lesz.
A Rossmann az innováció és az edukáció terén is kiemelkedő nyitottságot és támogatást nyújtott a termékcsaládnak. Elsőként vezették be sikeresen a fóliamentes termékkört a hazai üzletlánci csatornák közül, ezzel új, környezettudatos választékot nyújtottak vásárlóiknak. A gyártóval közösen nagy hangsúlyt fektettek a vásárlók tájékoztatására.
Kecskeméti Attila, a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. cégvezetője kiemelte, hogy a fogyasztókkal meg kellett ismertetni a csomagolást, hiszen a dobozban a termék nem látható:
„QR-kódot tartalmazó matricát helyeztünk el a Creptón, melyre kattintva videón mutattuk be, hogyan is néz ki a wc-papír.”
Jelentős akciós támogatás, online kommunikáció segítette a bevezetést, mely olyannyira sikeres volt, hogy 2024-ben a Crepto wc-papír mellett már a szintén fóliamentes Szép papír zsebkendő is elérhető a polcokon. A 30 éves Rossmann Magyarország Kft. és a 30. születésnapját idén ünneplő Piszke Papír közös történetében ez újabb jelentős mérföldkövet jelent a fenntartható, jövőbe mutató gondolkodás eredményeképpen.
Horváth Tamás, a Rossmann senior beszerzője, akihez a vegyi, háztartási és papírtermékek tartoznak a Rossmann-nál hozzátette:
„A Rossmann számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, ezért minden hasonló kezdeményezésnek örülünk és igyekszünk támogatni. A vásárlóink részéről is egyre nagyobb környezettudatosságot tapasztalunk, így az olyan fejlesztések, mint a Crepto és a fogyasztói igények szerencsésen egymásra tudnak találni.”
A vásárlók a hazai gyártású Crepto fóliamentes wc-papírral nemcsak a környezetterhelést csökkentik, hanem beltartalomban is sokat kapnak: magas lapszámot – 270 lapot egy tekercsen, ez 34,8 m papírt jelent (az üzletági standard 15-20 m/tekercs körül mozog). Ezt erősíti az is, hogy a Minőségi Mentes és Funkcionális Termékek versenyén 2023-ban a Crepto wc-papír második alkalommal lett kategóriagyőztes a Mentes Háztartás – toalettpapír kategóriában… (x)
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >A hazai innovációk levédésére vissza nem térítendő támogatásra lehet pályázni
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFI Hivatal) idén…
Tovább olvasom >Feldman Zsolt: a mostani fejlesztések évtizedekre meghatározhatják a borászat jövőjét
A magyar borászat jövőjét évtizedekre meghatározhatják a mostani fejlesztések, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >