Főleg a fiatalabb generációk körében népszerűek az ízesített majonézek az USA-ban
A több mint 2 milliárd dolláros éves globális forgalmú Hellmann’s új – például Chipotle és fokhagymás – ízvariánsokat vezetett be, hogy vonzóbbá tegye termékeit a fiatalabb fogyasztók, különösen az Y- és a Z-generáció számára.
A fiatalabb demográfiai csoportok kevesebb majonézt használnak, és inkább vonzódnak az új és különleges ízekhez. Az új ízvariánsok bevezetésével a márka célja az is, hogy bővítse a majonéz felhasználási lehetőségeinek körét, és a vásárlók így azt többféle étel elkészítéséhez használják.
Az ízesített majonézek piaca a Circana adatai szerint jelenleg 210 millió dollárra tehető, és jelentős növekedést mutatott az elmúlt időszakban: az eladások 2023-ban közel megduplázódtak. Az új ízváltozatok azon túl, hogy kifejezetten sikeresek, megnövelik a klasszikus Hellmann’s Real majonéz értékesítését is, ugyanis a vásárlók ízesített majonézt vásárló 70%-a egyben az eredeti változatot is a kosarába teszi.
A Hellmann’s az első ízesített majonézeit közel egy évtizede vezette be az Egyesült Királyságban, de hosszú évekig ezek maradtak az egyetlen ízvariánsok a piacon. Az első ízesített terméket az Egyesült Államokban 2022-ben dobta piacra, és mára világszerte 20 különböző ízvariációval rendelkezik. A gyártó az USA-ban jelenleg öt ízesített majonézt kínál – a Chipotle, a fűszeres Spicy, a Tajinnal közös chili-lime, az olasz fűszeres és fokhagymás változatokat.
Bár az ízesített majonézek sikere jelentős, a Hellmann’s szerint az új termékek bevezetésének üteme várhatóan lassulni fog, hogy a vállalat a már piacon lévő termékek támogatására és megerősítésére koncentrálhasson. Az eredeti Hellmann’s majonéz továbbra is dominálni fogja a márka eladásait.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >