A földművelésügyi tárca is támogatja a Magyar Termék népszerűsítését

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 03. 12. 10:52

Tovább folytatódik az együttműködés a Földművelésügyi Minisztérium (FM) és a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. között. A szaktárca kiemelt célja, hogy támogassa a magyar élelmiszerek fogyasztásának növekedését, a magyar élelmiszer-előállítókat, továbbá felhívja a figyelmet a magyar termékek fogyasztásával járó előnyökre.

A Magyar Termék nemcsak a legismertebb hazai védjegy, de az ország fenntartható fejlődése iránt elkötelezett márkák és cégek közössége is

A védjegyeket a Budapesti Gazdasági Egyetem Marketing Intézetének 2017-es kutatása szerint az áruk eredetére kíváncsi fogyasztók 94 százaléka ismeri. A felmérések szerint a védjegy üzenete is eljut a fogyasztókhoz: a termék származási helyét fontosnak tartó megkérdezettek 71 százaléka a Magyar Termék védjegyes árut megbízhatóbb eredetűnek tartja a többi terméknél. A Magyar Termék védjegyrendszerben független szakértői vizsgálat tanúsítja a termék eredetét, megbízhatóságát. //

Új védjegyhasználók 2017. november–2018. január

Kunsági Malom Kft.

malomipari termékek

Merian Foods Kft.

húskészítmények

Gyógygomba Kutatólabor Kft.

étrend-kiegészítő

Alba-Méz Kft.

mézek

Abaújtej Közös Vállalat

tejtermékek

Grabowski Kiadó Kft.

sajtótermék

Belma Kft.

oktatási eszköz, földgömb

Müller Papír Kft.

háztartási cikkek

 

 

Kapcsolódó cikkeink