A földművelésügyi tárca is támogatja a Magyar Termék népszerűsítését
Tovább folytatódik az együttműködés a Földművelésügyi Minisztérium (FM) és a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. között. A szaktárca kiemelt célja, hogy támogassa a magyar élelmiszerek fogyasztásának növekedését, a magyar élelmiszer-előállítókat, továbbá felhívja a figyelmet a magyar termékek fogyasztásával járó előnyökre.
A Magyar Termék nemcsak a legismertebb hazai védjegy, de az ország fenntartható fejlődése iránt elkötelezett márkák és cégek közössége is
Új védjegyhasználók 2017. november–2018. január
Kunsági Malom Kft. |
malomipari termékek |
Merian Foods Kft. |
húskészítmények |
Gyógygomba Kutatólabor Kft. |
étrend-kiegészítő |
Alba-Méz Kft. |
mézek |
Abaújtej Közös Vállalat |
tejtermékek |
Grabowski Kiadó Kft. |
sajtótermék |
Belma Kft. |
oktatási eszköz, földgömb |
Müller Papír Kft. |
háztartási cikkek |
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >Törékeny egyensúly
A tojás évezredek óta az egyik legfontosabb és legkeresettebb alapélelmiszer.…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >