Fókuszban az internet
Közösen rendezett konferenciát az internetes marketingről november 22-én, Budapesten a Google a magyar internetes kereskedők „Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért” (SZEK) egyesületével.Az egynapos rendezvény délelőttjén online marketinggel foglalkozó hazai cégek és szakemberek tartottak előadásokat. Példákon, esettanulmányokon keresztül mutatták be az interaktív hirdetésben rejlő lehetőségeket. A délután folyamán a Google előadói arról beszéltek, hogyan lehet a Google segítségével ismertebbé tenni egy vállalkozást, valamint hogyan tehetnek szert minden korábbinál hatékonyabb és mérhetőbb módon új ügyfelekre.
Az online hirdetési piac ma Magyarországon mintegy 13-14 milliárd forintot tesz ki, ami a teljes reklámtorta hozzávetőleg 7-8 százaléka. Ez az összeg becslések szerint 2010-re meghaladja a 26 milliárd forintot, ami körülbelül 13 százalékos részesedést jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Véget ért a PET Kupa 2025-ös versenyszezonja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nébih az OMÉK-on: tudás, szórakozás és kóstolás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Idén is díjazták a privátbanki, a vagyonkezelési, és a prémium banki szakma legjobbjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >