Fókuszban az internet
Közösen rendezett konferenciát az internetes marketingről november 22-én, Budapesten a Google a magyar internetes kereskedők „Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért” (SZEK) egyesületével.Az egynapos rendezvény délelőttjén online marketinggel foglalkozó hazai cégek és szakemberek tartottak előadásokat. Példákon, esettanulmányokon keresztül mutatták be az interaktív hirdetésben rejlő lehetőségeket. A délután folyamán a Google előadói arról beszéltek, hogyan lehet a Google segítségével ismertebbé tenni egy vállalkozást, valamint hogyan tehetnek szert minden korábbinál hatékonyabb és mérhetőbb módon új ügyfelekre.
Az online hirdetési piac ma Magyarországon mintegy 13-14 milliárd forintot tesz ki, ami a teljes reklámtorta hozzávetőleg 7-8 százaléka. Ez az összeg becslések szerint 2010-re meghaladja a 26 milliárd forintot, ami körülbelül 13 százalékos részesedést jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >