Fókuszban az internet
Közösen rendezett konferenciát az internetes marketingről november 22-én, Budapesten a Google a magyar internetes kereskedők „Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért” (SZEK) egyesületével.Az egynapos rendezvény délelőttjén online marketinggel foglalkozó hazai cégek és szakemberek tartottak előadásokat. Példákon, esettanulmányokon keresztül mutatták be az interaktív hirdetésben rejlő lehetőségeket. A délután folyamán a Google előadói arról beszéltek, hogyan lehet a Google segítségével ismertebbé tenni egy vállalkozást, valamint hogyan tehetnek szert minden korábbinál hatékonyabb és mérhetőbb módon új ügyfelekre.
Az online hirdetési piac ma Magyarországon mintegy 13-14 milliárd forintot tesz ki, ami a teljes reklámtorta hozzávetőleg 7-8 százaléka. Ez az összeg becslések szerint 2010-re meghaladja a 26 milliárd forintot, ami körülbelül 13 százalékos részesedést jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >