Fókuszban az internet
Közösen rendezett konferenciát az internetes marketingről november 22-én, Budapesten a Google a magyar internetes kereskedők „Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért” (SZEK) egyesületével.Az egynapos rendezvény délelőttjén online marketinggel foglalkozó hazai cégek és szakemberek tartottak előadásokat. Példákon, esettanulmányokon keresztül mutatták be az interaktív hirdetésben rejlő lehetőségeket. A délután folyamán a Google előadói arról beszéltek, hogyan lehet a Google segítségével ismertebbé tenni egy vállalkozást, valamint hogyan tehetnek szert minden korábbinál hatékonyabb és mérhetőbb módon új ügyfelekre.
Az online hirdetési piac ma Magyarországon mintegy 13-14 milliárd forintot tesz ki, ami a teljes reklámtorta hozzávetőleg 7-8 százaléka. Ez az összeg becslések szerint 2010-re meghaladja a 26 milliárd forintot, ami körülbelül 13 százalékos részesedést jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >